Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint

Országos Konferencia és Online ÉLŐ közvetítés



A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattározzák, selejtezzék. Az érvényben lévő GDPR módosítások ismerete is nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után.

Előadásunkon az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.

 

 

2021. október 26.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás

Főbb témakörök

▪ Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások
▪ EU rendelet követelményei
▪ Hazai törvények hatályos szabályai
▪ Ágazati szabályok
▪ Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál
▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények
▪ Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok
▪ Iratmegőrzések szabályai
▪ Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése
▪ Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését?
▪ Néhány szó a szankciókról és a szankcionálás hazai és nemzetközi gyakorlatáról
▪ Adatkezelési tájékoztató összeállítása a gyakorlatban
▪ Feladat megoldás a tanultak alapján
▪ Konzultáció

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén:

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

35% kedvezménnyel 19.435 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 19-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (személyes részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

18.430 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.430 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 22-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020