Logisztikai és fuvarozói szektor áfa kérdései

Szakmai konferencia pénzügyi és logisztikai szakemberek és vezetők részére

2023. április 12.
10:00 – 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams
Ezt az előadást azon pénzügyi és logisztikai szakértők számára ajánljuk, akiknek a tevékenységük valamilyen módon kapcsolódik a logisztikához, fuvarozáshoz, szállítmányozáshoz, raktározáshoz, termék nemzetközi mozgásához, legyen az a terméket behozatala belföldre, vámoltatása, raktározása, feldolgozása, kivitele az országból. Ez a téma nem csak a logisztikai szolgáltatók számára lehet érdekes, hanem a gyártói, termelői oldalon alapanyagok, alkatrészek beszerzésével, illetve a legyártott termék értékesítésével foglalkozó munkatársak számára is kiemelt fontosságú. Az előadás során szó esik az irányadó belföldi és EU-szintű szabályokról, NAV gyakorlatról, illetve legfontosabb témába vágó EU Bírósági ítéletekről.

Főbb témakörök

Fuvarozási szolgáltatás teljesítési helye, adómértéke
• Exportot, importot megvalósító fuvarozás
Alvállalkozói lánc számlázása
• Fuvarozáshoz járulékosan kapcsolódó szolgáltatások
Raklapok áfa kezelése, számlázása, ekaer vonzata
Költöztetés
Személyszállítási szolgáltatás
• Járműveken felszolgált ételek, italok áfája
• Navigációs szolgáltatás
• Közvetett és közvetlen vámjogi képviselet áfa szabályai
Adómentes termékimport és az ún. 42. eljárás
• Különleges vámeljárások (árutovábbítás, vámraktározás) kezelése az áfában
Logisztikai raktár létesítése
Bérmunka áfa kezelése
• Termékimport és adólevonási jog
Adólevonási jog engedményezése a közvetett vámjogi képviselőre nyilatkozattal és annak buktatói
Áfa regisztráció, állandó telephely, fióktelep, leányvállalat
• Mikor és milyen feltételek mellett lehet számlázni áfa nélkül
Termékmozgás logisztikai háttere és annak hatása az ügyletek teljesítési helyére
• Logisztikai és nem logisztikai célú megállás
Láncügylet és háromszögügylet
• Vevői készlethez kapcsolódó egyszerűsítés
Visszáru és visszaértékesítés
Garanciális javítások áfa és számlázási kezelése
• Számlázási kérdések: számlák, teljesítési időpont, gyújtó számla, előleg, részteljesítés, időszakos elszámolás, módosító számlák
Raktározási szolgáltatás vagy raktár bérbeadása
• Témával kapcsolatos esetek, példák bemutatása
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 10-ig beérkezik hozzánk.

 

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020