NAV Ügyfélportál, új EGYKE, ONYA használata a gyakorlatban, átalányadó (járulék- és szja-bevallás), kisvállalkozói hipa, EFO

Gyakorlati bemutató, lehetőségek és megoldások a NAV és a MINKE szakértőitől, a legfrissebb információkkal - ONLINE élő közvetítéssel

Az adózók számára a NAV az eBEV Portál felületén tette elérhetővé az adózókról általa nyilvántartott adatok lekérdezési lehetőségét, kizárólag menürendszerből indítható szolgáltatások formájában. Időszerűvé vált azonban a felület megújítása, átalakítása, korszerű szolgáltatásokkal való bővítése. A fejlesztés eredményeként elkészült, és 2022. június végétől elérhetővé vált az ügyfelek számára az új NAV ÜGYFÉLPORTÁL felülete.

Az ÜPO használata sok bosszúságot okoz a mindennapokban a felhasználóknak, hiszen teljesen másképp működik, mint a már megszokott eBEV portál. A fejlesztés célja természetesen nem a felhasználók napi munkájának megnehezítése, hanem az, hogy az adózók sokkal egyszerűbben és könnyebben érjék el a róluk nyilvántartott adatokat, melyek birtokában az adózással kapcsolatos ügyintézés is gyorsabbá és egyszerűbbé válik.

Az online szakmai napon az Ügyfélportál szakértői (készítői), tájékoztatják a résztvevőket az ÜPO használatáról és az új EGYKE-ről egy online, interaktív, a legfrissebb információkat is megosztó, gyakorlatias bemutató keretében. Az előadók igyekeznek a NAV felületén bemutatni a lehetőségeket, megoldásokat, praktikákat és várnak minden előre leadott kérdést, véleményt annak érdekében, hogy tényleg a leghasznosabb információk hangozhassanak el.

Az átalányadózásról (benne az szja- és a járulékbevallás helyes kitöltéséről), az új kisvállalkozói hipáról, és az Mt. változásának az egyszerűsített foglalkoztatásra gyakorolt hatásáról szóló előadás után a MINKE szakértője válaszol a felmerülő kérdésekre.

2023. március 22.
9:00 - 14:30
(Regisztráció: 8:15 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

09:00 – 09:20   Tánczos Zoltán, főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás (NAV KI)

  • A fejlesztés volumene
  • Az ÜPO kapcsolatai

09:20 – 09:40   Nyilas Gábor, főosztályvezető, NAV Csongrád-Csanád Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság

  • Keretrendszer, a felület általános bemutatása

9:40 – 10:20    Dr. Szalóki István, adóügyi szakreferens, NAV Adóügyi Főosztály

  • Adóalanynyilvántartás adatai
  • Saját adatok lekérdezése
  • Atipikus foglalkoztatás lekérdezése

10:20 – 11:00   Dr. Szép Orsolya,  főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás (NAV KI)

  • Az új EGYKE tudnivalói
  • Az ONYA használata
  • Fentiekhez kapcsolódó ÜPO funkciók
  •  A képviseletek tudnivalói

11:00 – 11:10    Szünet

11:10 – 11:40    Nyilas Gábor,  főosztályvezető, NAV Csongrád-Csanád Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság

  • Járulékadatok lekérdezése
  • A bevallások és nyugtáik lekérdezése
  • A dokumentumok lekérdezésének rejtelmei

11:40 – 12:00   Tánczos Zoltán, főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás (NAV KI)

  • Adószámla, fizetés, átvezetés, késedelmi pótlék levezetés és prognózis
  • Keresetkimutatás
  • Adóhatósági igazolások tudnivalói

12:00 – 12:30    Interaktív kérdezz-felelek a NAV szakértőivel

(Kérdéseiket várjuk előzetesen az info@infoszfera.hu e-mail címre, vagy tegyék fel őket élőben, a konzultáció ideje alatt)

12:30 – 13:00    Ebédszünet

13:00 – 14:30    Mészáros Anikó,  a MINKE titkára

  • Az átalányadózás legfontosabb tudnivalói példákkal
  • A 2022. évi szja-bevallásuk kitöltése
  • A negyedéves járulékbevallás
  • Az új kisvállalkozói helyi iparűzési adó
  • Az egyszerűsített foglalkoztatás új szabályai
  • Konzultáció

 

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 20-ig beérkezik hozzánk.

MINKE tagoknak kuponkedvezménnyel! (Kuponkódját kérje a MINKE-től)

ADÓNAVIGÁTOR előfizetőknek kuponkedvezménnyel! (Kuponkódját kérje az ADÓNAVIGÁTOR-tól)

PMKIK önkéntes tagoknak kuponkedvezménnyel! (Kuponkódját kérje a PMKIK-tól)

BMKIK önkéntes tagoknak kuponkedvezménnyel! (Kuponkódját kérje a BMKIK-tól)

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Támogatóink

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre.
Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)
A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020