Folláth Csaba

Folláth Csaba

Attention CRM Consulting Kft, CEO

A CRM mint az új értékesítőd (CRM-esettanulmányok)

Folláth Csaba 14 éve foglalkozik CRM-el. Korábban az Oracle-nél és az SAP-nél, ma az Attention CRM Consulting egyik ügyvezetőjeként. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett. Az Oracle-ben presales konzultáns-ként, presales menedzserként, majd közép-európai pénzintézeti CRM értékesítési menedzserként dolgozott. Ezután az SAP közép európai CRM értékesítési menedzsere volt. Karrierje során dolgozott a világ összes vezető CRM rendszerével és mély ismeretekkel rendelkezik a CRM projektek megtérülési jellemzőiről és a bevezetések sikertényezőiről. Az Attention CRM Consulting-ot 2011-ben alapította Vadász Andrással. A cég három év alatt Közép-Európa második legnagyobb salesforce.com kompetencia központja lett, több, mint 25 ügyfélnél 35 projektet hajtott végre – jelenleg 17 alkalmazottja van. Ügyfele többek között: Altaterra, Axa, Budacash, Bravogroup, Cemelog, ChemAxon, Consequit, Csodalámpa, Generali, Graphisoft, Informer, IND, JCDecau, Legrand, Lenovo, Origo – Magyar Telekom, Prímagáz, Uniqa, Új Ház, Verba, Vertis, Vodafone.

Széchenyi 2020