LACZÓ ESZTER

LACZÓ ESZTER

MCDONALD’S
MARKETING IGAZGATÓ
Az előadás: A vállalati prezentáció, mint márkaépítő eszköz
A céges prezentációk elsődleges céljának általában az információ átadást vagy a döntéselőkészítést tekintik. Ennek megfelelően az elvárás, hogy legyen a prezi „tartalmas”. De egy prezentáció ereje ennél jóval nagyobb. Eszter előadása azt fogja megmutatni, hogy miért és hogyan érdemes a prezentációt márkaépítésre is használni, legyen szó énmárkáról vagy vállalati márkáról.
Eszter 5 éve a McDonald’s Magyarország Marketing Igazgatója. És lassan 2 évtizede a marketing nagy rajongója. Abban hisz, hogy alkotni csak szenvedéllyel lehet, de legalábbis így érdemes.
Legemlékezetesebb közönség?
180 fős évindító vállalati konferencia. A közönség összetétele változatos volt, 25 – 65 év között, eltérő szakmai szintekkel. A cél az inspiráció volt. Sikerült. És ez nagyon jó érzés volt.
Legemlékezetesebb baki?
Egy fontos workshop, fontos pillanatában kimondott, nyelvtanilag helytelen mondat. Mely azóta a csapatunk sokat ismételt mottója lett. „Az jó az jó.”
Egyetlen tanács egy kezdő előadónak?
„Bárhol is légy, légy ott teljesen.” (Eckhart Tolle)
Legmeghatározóbb előadás, amin részt vettél?
Barcelona, Women Leadership Fórum, Lizzy Velasquez motivációs előadása. Amikor úgy érzed az előadás után, hogy valaki a tenyerébe fogta a lelked és megsimogatta.

Széchenyi 2020