A házipénztár kezelésének 2018-as szabályai



A házipénztár, pénztárgép és a számlázás szabályai az elmúlt években számos alkalommal változtak.

2018-ban is életbe lépnek változások.

Előadásunk keretében a 2018-ban érvényes, aktuális szabályozást mutatja be részletesen szakértőnk.

2018. február 06.
10:00-15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

Számviteli törvény

* A számviteli törvény általános előírásai a pénzkezeléssel kapcsolatban 

* A pénzkezelés szabályai 2018-ban – a pénzkezelési szabályzat lényege 

* Pénzkezelési szabályzat tartalma, betartatása 2018-ban 

  • a pénzforgalom (készpénzben, illetve bankszámlán történő) lebonyolításának rendje
  • elektronikus fizetési rendszerek (paypal, Western union, payu, barion stb.)
  • hatálybalépés, dátumok, cégadatok, telephelyek, pénzkezelési helyek
  • kiszervezett pénzkezelés kérdései
  • a pénzkezelés személyi és tárgyi feltételeiről, felelősségi szabályai
  • a készpénzben és a bankszámlán tartott pénzeszközök közötti forgalom
  • a készpénzállományt érintő pénzmozgások jogcímeiről és eljárási rendje
  • a napi készpénz záró állomány maximális mértéke
  • az ellenőrzés gyakoriságáról, módja
  • a pénzszállítás feltételei
  • a pénzkezeléssel kapcsolatos bizonylatok rendje
  • elszámolási módok, határidők, kiküldetési rendelvény
  • szankciók
  • felülvizsgálat
  • eljárási rend

* A pénzforgalommal kapcsolatos számviteli nyilvántartási szabályok 

* Egyéb a számviteli nyilvántartás szempontjából fontos pénzforgalmak

  • házipénztár (valutapénztár)
  • bolti pénztárak, online pénztárgép
  • elszámolási bankszámla forgalmának,  készpénz-helyettesítő eszközök (bankkártya, ajándékkártya) kezelése
  • pénzkezeléssel együtt járó terítő fuvaros elszámolás
  • készpénzes számlaforgalom, készpénzkifizetés határai, e-számlázás készpénzes fizetéssel, POS terminálok, egyéb fizetési rendszerek

* Házipénztár ellenőrzése 

  • jegyzőkönyvek
  • hamis pénz

 

* A mérleg, tagolása, alátámasztása a házipénztár tekintetében 

* Bizonylati elv, fegyelem, online számlázás és a pénztár
* Munkabér kifizetések kezelés, letiltások
* Készpénzes eladói és vevői számlák számviteli kezelése

* Házipénztár működési szabályzata, bizonylatőrzési szabályok, számlaexportálás, online számlázás 2018-ban, pénztárgép 

* Házipénztár könyvelési sajátosságai a 2018-as törvények tükrében, könyvvizsgálók tevékenysége

 

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  december 31-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink