Üzleti Google Ads (Adwords) kampányok gyakorlata – hirdetési szemináriumsorozat

A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?

Gyakorlati hirdetési szemináriumunk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a GoogleAds hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!


A képzéssorozat második napján a FACEBOOK hirdetésekről szerezhetnek mélyreható ismereteket az érdeklődők.
Jelentkezzen mindkét napra kedvezményes áron!


A Facebook szeminárium részleteiről itt olvashat >>

 

 

2021. március 03.
9:00 - 15:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

Szemináriumunk résztvevői megtanulják, hogy hogyan kerülhetnek a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthetnek meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatásra kerül, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.

A szeminárium végére a résztvevőnek lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes targetálási lehetőségek trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell optimalizálni egy kampányt,
  • a kampányai hatékonyságát miként mérheti,
  • melyek a főbb mérőszámok és ezek miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
  • hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.

A teljesség igénye nélkül szó lesz az alábbiakról: alapfogalmak (CPC, ROI, , ROAS, CR, CTR, CPM, PPC, CPA), kampánybeállítások, nyelvi és földrajzi beállítások, fizetési és számlázási beállítások, MCC és önálló account kezelése, kulcsszókutatás, legjobb kulcsszavak kiválasztása, kulcsszó egyezési módok, költségtervezés, költségek optimalizálása, ajánlattételi módok (CPC, CPA, Impression share biddinig stb.) bemutatása, hirdetések létrehozása, display és search hálózat különbségei, hirdetés szöveg best practice-ek, konverziós cél meghatározása, keresési display és Youtube kampányok létrehozása, hirdetésbővítmények és riportok.

Részvételi díj

34.900 Ft/fő + ÁFA

 

VEGYEN RÉSZT HIRDETÉSI SZEMINÁRIUMSOROZATUNK MINDKÉT NAPJÁN (GOOGLE ADS ÉS FACEBOOK):

62.820 Ft/fő/2 nap + ÁFA. A kedvezményes ár érvényesítéséhez jelentkezéskor a kedvezménykód rovatba írja be: GFB210334

A Facebook szeminárium részleteiről itt olvashat >>

 

 

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.

 

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:

Támogatott operációs rendszerek: Windows 7, Win 8, Win 10.
NEM támogatott operációs rendszerek: Windows 95, Windows XP, – Apple operációs rendszerek
Támogatott böngészők: Internet Explorer (IE 11) vagy Edge (14) böngészőben kezdje el a képzést! Opera böngésző NEM támogatott!
Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése.

HÁLÓZATI KÖVETELMÉNY:
Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

JELNTKEZÉSI FELTÉTELEK:

1. A képzésre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A képzésről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. Kérjük a részvételi díj mielőbbi kiegyenlítését, mert a képzés előtt, a részvételi díj befizetése után tudjuk azokat a belépési kódokat megküldeni, amivel az online képzést elkezdheti!
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020