A közép-magyarországi innovatív vállalkozások ösztönzésére 21 milliárd forintnyi hazai forrásra írt ki pályázatot a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI).Az NKFI közölte: a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból biztosított hazai forrásból a Vállalati KFI 16 pályázat keretében a mikro-, kis- és középvállalkozások, valamint nagyvállalatok egyaránt 80 és 500 millió forint közötti összeget nyerhetnek kutatás-fejlesztés és innováció finanszírozására, prototípus létrehozására.A május 31-én kiírt felhívás keretében a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal olyan projekteket támogat, amelyek a Nemzeti Intelligens Szakosodási Stratégiában meghatározott ágazati prioritások valamelyikéhez illeszkednek.A pályázók kísérleti fejlesztéshez, ipari kutatáshoz, a projekttel kapcsolatos koordinációs tevékenységhez, eszközök beszerzéséhez, a projekthez szükséges épület építéséhez, korszerűsítéséhez, bővítéséhez, kiállításon vagy vásáron való részvételhez kaphatnak támogatást. A pályázóknak vállalniuk kell, hogy a támogatott K+F+I tevékenység eredményeként új tudományos és fejlesztési eredmények, szellemi alkotások születnek, új K+F munkahelyek létesülnek, és új termék, technológia vagy prototípus jön létre.A pályázatok benyújtása a keret kimerüléséig, de legkésőbb 2016. december 31-ig lehetséges.A beérkezett projektjavaslatok értékelése szakaszos elbírálással történik, az első benyújtási szakasz határideje 2016. augusztus 17. – ismertette az NKFI.A közleményben jelezték: a Vállalati KFI 16 pályázat kiegészíti a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) 50 milliárd forintos, kizárólag a kevésbé fejlett régióknak szánt forrását, valamint a Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Programból (VEKOP) elérhető 5 milliárd forintot.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A cookie-kat az Ön böngészője tárolja, és olyan funkciókat hajt végre, mint például a webhelyünkre való visszatérés felismerése és a csapatunk megkönnyítése, hogy megértse a weboldal mely részeit találja a legérdekesebb és leghasznosabbnak.