2017. évi változások a közbeszerzésekben

Közbeszerzési Konferencia

Évkezdő közbeszerzési konferenciánkon a 2017. január 1-jétől alkalmazandó jogszabályi változások bemutatására koncentrálunk.  

A jogszabály-változások ismertetése mellett az utolsó hónapok legfrissebb és legérdekesebb döntőbizottsági határozataiból is szemezgetünk a jogalkalmazási tapasztalatok bemutatása érdekében.

2017. január 24.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Három ajánlat bekérésének kötelezettsége 1 millió forinttól
* Alkalmazandó eljárásrend meghatározása, átmenet az uniós és nemzeti eljárásrendben, választási lehetőség az egyes nemzeti eljárások között
* Új kötelező kizáró ok
* A szükséges mérték az alkalmasság előírásakor
* A kapacitást nyújtó szervezetek
* A kétlépcsős bírálat kiigazítása
* Új eredeménytelenségi okok
* Nemzeti eljárásrend alkalmazása, értékhatárok változása
* Az összefoglaló tájékoztatással induló eljárás kiigazításai
* Az „5 ajánlattevős” eljárás v „4 ajánlattevős” eljárás
* Az 50%-os szabály törlése szolgáltatás-megrendeléseknél, és átalakítása építési beruházásoknál
* A közvetlen kifizetési szabályok változása
* Előleg-szabályok pontosodása
* A de-minimis szerződés-módosítási eset pontosítása
* Felkészülés a kötelező elektronikus közbeszerzésre
* Joggyakorlat egyes kiemelt témakörök kapcsán

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

.

50% kedvezménnyel 12.450Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek és jelentkezésük január 20-ig beérkezik hozzánk,

30% kedvezménnyel 17.430Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 20-ig beérkezik hozzánk.

 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020