A cégstruktúra átalakítás lehetőségei – Cégből cégcsoport, cégeladás, generációváltás, bizalmi vagyonkezelés

Online ÉLŐ közvetítés

2020. november 25.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams
Hiánypótló gyakorlati, szakmai konferenciánkon a cégek strukturális átalakításának lehetőségei kerülnek bemutatásra. Előadóink lépésről lépésre számba veszik a cégcsoporttá alakítás kérdését, a cég eladás szempontrendszerét, a generációváltáson át egészen a bizalmi vagyonkezelésig.  

Főbb témakörök

Indokok, érvek, amelyek miatt egy KKV-t érdemes cégcsoporttá alakítani
▪ A cégcsoporttá alakítás előnyei
▪ Milyen funkciójú csoportcégeket célszerű a cégstruktúrában kialakítani
▪ Ezek optimális végrehajtása adózási, jogi és üzleti szempontból
▪ Generációváltás a cégcsoport szemszögéből
▪ Mire lehet, és mire nem lehet külföldön céget létrehozni

▪ CMBP-s tranzakciós tapasztalatok
Jól kiszerelt, azaz strukturáltság szempontjából jól szervezett cégek
▪ Mi az tulajdonos számára az érték abban, ha a vállalata jól kiszerelt?
▪ Rosszul kiszerelt, azaz alul-strukturált vállalatok
▪ Hogyan függ össze a cég kiszerelése a cégeladással

▪ Hogyan építsünk menedzsmentet?
▪ A tulajdonos kivonulása az operatív feladatokból
Cégeladás vagy generációváltás profin – hogyan készítsem fel a cégem?
▪ Kontrollban maradni – a hátralépés és további növekedés alapvető feltétele
▪ Bemutatjuk az elvégzendő feladatokat, ezek kockázatait, várható erőforrásigényt és nehézségeket

Magán és vállalati vagyon szétválasztása
▪ Hosszú távú kockázatok feltárása és kezelése bizalmi vagyonkezeléssel
▪ Több generáció változó személyes igényéinek és szükségleteinek kezelése
▪ A bizalmi vagyonkezelési szerződés megfelelő struktúrájának kialakítása
▪ Vagyonrendelők és kedvezményezettek közötti vitás esetek kezelése
Mikor és hogyan érdemes eseti vagy professzionális bizalmi vagyonkezelőt választani
▪ Family office létrehozásának lépései

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

22.320 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 23-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza: az online előadáson való részvételt és a kiadvány anyagát elektronikus formában

 

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül zajlik. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.

A szakmai nap bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség, ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.

A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A közvetítésbe a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud becsatlakozni.

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

Széchenyi 2020