• Általános alapok: Jogforrások, adatkezelési alapelvek, jogalapok, érintetti jogok
• Dokumentációs kötelezettségek: érdekmérlegelések a gyakorlatban, adatvédelmi hatásvizsgálatok, adatfeldolgozási szerződések, adattovábbítási megállapodások, közös adatkezelői megállapodások
• HR mint kiemelt terület jogesetekkel
• Ügyféladatok kezelése
• Elektronikus megfigyelőrendszerek
• Adatvédelmi incidensek kezelése, kockázatértékelés
• Honlapok sütikezelése, kapcsolódó vizsgálatok
• EU AI Act
• A képzés a CIPM (Certified Information Privacy Manager) képzéshez hasonló módon veszi végig a személyes adatok kezeléséhez kapcsolódó követelményeket
Részvételi díj
100.000 Ft/fő + ÁFA
KEDVEZMÉNYEK
A 2 napos képzés elvégzéséről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!
A részvételi díj tartalmazza:
-
-
-
-
-
- a két napos képzést
- prezentációt elektronikus formában
- a képzés elvégzéséről szóló állami tanúsítványt
-
-
-
-
KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK
Jelentkezési és részvételi feltételek
Az ár tartalmazza a kétnapos kiscsoportos képzés, a szakmai segédanyag és igény esetén a háromfogásos ebéd költségét. (A képzésen büféreggelit nem biztosítunk! )A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004198
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu