Az elektronikus per /e-per/ – Várható változások – Elmélet – Gyakorlat

2016. július 1. napjától valamennyi gazdálkodó szervezet és jogi képviselővel eljáró fél kizárólag elektronikus úton kommunikálhat a bírósággal, papír alapú beadványai hatálytalanok. A képzés a kapcsolódó törvény apropóján összefoglalja, mit érdemes tudni az elektronikus jognyilatkozatokról és az e-perről.

2016. szeptember 27.
10:00-12:15
(Regisztráció: 9:30)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

  • Az elektronikus aláírások fajtái, joghatásai a polgári jogban/szerződések jogában
  • A csak írásban érvényes szerződések és az elektronikus út
  • Az elektronikus jognyilatkozatok kézbesítésének, közlésének problémái
  • Elektronikus kommunikáció a polgári perben
  • A közeljövőben várható jogszabályváltozások “menetrendje”
  • Beadandó iratok átalakítása és elkészítése, aláírása
  • ÁNYK és a perkapu használata, iratok feltöltése, letöltése, perkapu kapcsolattartók adminisztrálása
  • Beérkező iratok letöltése, megőrzése
  • Konzultáció

Részvételi díj

16900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 11.830 Ft/fő + ÁFA, ha a rendezvényre egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük szeptember 23-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 13.530 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 14-ig beérkezik hozzánk.

 

A Magyar Jogász Egylet Fővárosi Szervezeti tagoknak 2016. szeptember 23-ig: 8 450 Ft/fő + ÁFA

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020