Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása – Közbeszerzési Szeminárium I. rész

Gyakorlati szeminárium sorozatunkat ajánljuk mind az ajánlattevőknek, mint az ajánlat kérőknek, akik az új Kbt. gyakorlati alkalmazását szeretnék megismerni. A változások olyan átfogók, hogy oktatóink szakmai tapasztalatára alapozva emeltük ki azokat a területeket, amelyek részletes megvitatása nagyon fontos, hasznos lehet a közbeszerzési eljárásokban.

A KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZAT I-II. RÉSZÉT
AJÁNLATKÉRŐKNEK ÉS AJÁNLATTEVŐKNEK EGYARÁNT AJÁNLJUK!

2016. március 30.
10:00 – 13:00
(Regisztráció: 10:00)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

Az esemény leírása: 

* A tovább módosított összeférhetetlenségi szabályok alkalmazása
* Hogyan alkalmazzuk jól a becsült érték-meghatározási szabályokat?
* A Kbt. mellőzése, és annak következményei (a közbeszerzési döntőbizottság gyakorlatának bemutatása a hivatalbóli eljárás-kezdeményezésekre is tekintettel)
* A kiegészítő tájékoztatás-kérés és adás keretei – mikor szükséges feltétlenül a dokumentumok módosítása?
* Hogyan töltsük ki az egységes európai közbeszerzési dokumentumot ajánlatkérői és ajánlattevői oldalon?
* Milyen igazolásokat szükséges beadni az uniós közbeszerzési eljárásokban és mikor?
* Az alkalmasság és a kizáró okok vizsgálata- a nyilatkozatok és igazolások, valamint nyilvántartások alapján
* A bírálat buktatói  hogyan folytassuk le helyesen az ajánlatok bírálatát?
* Bontásspecifikus kérdések a közbeszerzési eljárásokban
* Konzultáció

Részvételi díj

16900 Ft/fő + ÁFA
 

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 11.830 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek,

és jelentkezésük március 10-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 13.520 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020