Bizalmi vagyonkezelési mesterkurzus

Államilag tanúsított 2 napos szakmai képzés MNB, IM és a PM szakértőivel

2023. április 19. -
2023. április 20.
10:00 - 16:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams
Összegyűjtöttük két napba az MNB, az Igazságügyi Minisztérium, a Pénzügyminisztérium szakértőit, valamint a magánszektor és a tudományos közélet legkiemelkedőbb bizalmi vagyonkezelési szereplőit, akik részletes betekintést adnak a vagyontervezés világába. A két nap során nem csak a szabályozási hátteret sikerül majd teljeskörűen elsajátítani a résztvevőknek, hanem szert tehetnek naprakész gyakorlati tudásra a bizalmi vagyonkezelés iránt érdeklődők.
  Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben (FAR-rendszer) kiállított állami tanúsítványt adunk ki!    

Főbb témakörök

1. nap – 2023. április 19., szerda

10:00-11:00 Bizalmi vagyonkezelés múltja, jelene és jövője/szabályozói koncepciója – Kisdiné dr. Kállay Márta, vezető-kormányfőtanácsos, Dr. Szabó Judit vezető-kormányfőtanácsos Igazságügyi Minisztérium
11:00-12:00 A Polgári Törvénykönyv bizalmi vagyonkezelési szabályai – Dr. habil Sándor István, PhD, DSc, TEP, ügyvéd, jogászprofesszor, ELTE, Kelemen, Mészáros, Sándor és Társai Ügyvédi Iroda
12:00-13:00 ebédszünet
13:00-14:00 A bizalmi vagyonkezelés szerepe a Wealth Managementben – dr. Illés István, LL.M, TEP, managing partner, Apelso Trust Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.
14:00-14:40 A nem üzletszerű bizalmi vagyonkezelési jogviszonyok nyilvántartásba vételi eljárása – dr. Sipos Péter, MNB
14:40-15:00 szünet
15:00-16:00 Bizalmi Vagyonkezelő vállalkozások engedélyezése – dr. Sipos Péter, MNB

2. nap – 2023. április 20., csütörtök

10:00-11:00 Bizalmi vagyonkezelőkre vonatkozó pénzmosás elleni rendelkezések – Tóth Péter, compliance tanácsadó
11:00-12:00 Ügyfélátvilágítás bizalmi vagyonkezelés esetén – Pleschinger Gyula, igazgató, MKB Private Banking
12:00-13:00 ebédszünet
13:00-14:00 Bizalmi vagyonkezelés adózási szabályai – dr. Nagy Szabolcs, ügyvéd
14:00-14:55 Gyakori adózói kérdések és válaszok – dr. Magyar Csaba, TEP, LL.M, managing partner, okleveles adószakértő, Crystal Worldwide Ügyvédi Társulás
14:55-15:05 szünet
15:05-16:00 Határon átnyúló bizalmi vagyonkezelés – dr. Siklósiné Antal Gyöngyi, Pénzügyminisztérium

Részvételi díj

100.000 Ft + áfa /fő/2 nap

 

Kedvezmények

75.000 Ft + áfa /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek
85.000 Ft + áfa /fő/2 nap, ha jelentkezése április 17-ig beérkezik hozzánk

 

 

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő


Az alap részvételi díj tartalmazza:

                  • a két napos képzést
                  • prezentációt elektronikus kiadvány formában
                  • a képzés elvégzéséről szóló, a FAR rendszerből kiállítható állami tanúsítványt

 


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:

  • online élő részvétel esetén a kiscsoportos képzést, a kiadványt elektronikus formában.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/004198

 

A tanúsítvány kiadásának feltétele a webináriumon való részvétel esetén:

  • A rendezvény teljes időtartamán való igazolt részvétel (a rendszer a részvételt automatikusan naplózza).
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatok megadása a jelentkezési lapon
  • Felnőttképzési szerződés elfogadása a jelentkezés leadásakor

 

Online élő közvetítés:

  • A rendezvényközvetítés online élőben, (webinárium) valós időben, MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül zajlik. Az alkalmazás használható online verizóban, vagy a következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvényt megelőző munkanapon a hallgatóknak kiküldjük az online élő képzéshez való kapcsolódáshoz szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud becsatlakozni.
  • Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020