Juttatások, cafeteria vészhelyzetben és utána

Online ÉLŐ előadás

Az egészségügyi vészhelyzet, a homeoffice, a távolságtartás jelentős hatást gyakorolt a dolgozók juttatásaira is. Elmaradtak a sport és kulturális  események, időszakosan bezártak az óvodák, nem merült fel munkába járás. Helyette szűrővizsgálatok, maszkok, védőoltások és vitaminok juttatása  került előtérbe, a home office-ban felmerülő költségek finanszírozása mellett. Ugyanakkor megnövekedett az igény az egészségügyi szolgáltatásokat  nyújtó juttatásokra és a SZÉP kártyára. A SZÉP kártya népszerűsége a keretösszegek emelésének és a szocho mentesség meghosszabbításának  volt köszönhető. De vajon számíthatunk-e módosításra félévtől? A védettségi  igazolványok birtokában vállalkozunk-e csapatépítés, üzleti rendezvények, szórakoztató programok megszervezésére, vagy ezek továbbra is a virtuális térben lesznek elérhetők? Jótékonysági programok, alapítványon keresztül  adott támogatások, üzleti és dolgozói ajándékok adózásáról egyaránt szó  lesz, gyakorlati példákon keresztül szemléltetve az egyes jövedelmek után  felmerülő adókötelezettségeket.

 

2021. június 15.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

*A juttatások új rendszere
* Vészhelyzeti juttatások adózása (szűrések, vitaminok, oltások)
* Adómentes juttatások, rászoruló munkavállalók támogatása
* Home-office és távmunka közötti különbség a juttatások tekintetében
* Változtatható-e év közben a cafeteria keret?
* SZÉP kártya juttatások adózása példák alapján
* Természetben adott juttatások számfejtése (tandíj, biztosítás, önkéntes pénztár)
* Nyári rendezvények, vendéglátás kontra virtuális programok étel és ajándék kiszállítás alkalmazhatósága
* Jutalomként adott juttatások, visszaélések elkerülése
* Konzultáció

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

13.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

14.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  június 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online előadáson való részvétel költségét és a kiadvány anyagát elektronikus formában

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020