10:00 – 15:00 Dr. Kulcsár Zoltán: Hírlevél, eDM legálisan, Online marketingeszközök adatvédelme
• Ügyféladatbázis, profilozás, direkt marketing szabályok változása a GDPR tükrében
• Cookie (süti) szabályok
• A jogellenes adatkezelés következményei
• Az Adatvédelmi Hatóság vonatkozó gyakorlata
• Más európai adatvédelmi hatóságok gyakorlata
• Érintetti jogok a profilozás kapcsán
• Ügyféladatbázis építése: tájékoztatás és nyilatkoztatás online és offline
• Beépített és alapértelmezett adatvédelem érvényesítése
• Ügyféladatbázis frissítése, átvétele, átruházása adásvétellel
• Profilépítés saját és külső adatokból
• Speciális online marketing eszközökre vonatkozó adatvédelmi gyakorlat:
– viselkedésalapú reklámok
– webféladatbázis, profilozás, direkt marketing szabályok változása a GDPR tükrében
• Cookie (süti) szabályok
• A jogellenes adatkezelés következményei
• Az Adatvédelmi Hatóság vonatkozó gyakorlata
• Más európai adatvédelmi hatóságok gyakorlata
• Érintetti jogok a profilozás kapcsán
• Ügyféladatbázis építése: tájékoztatás és nyilatkoztatás online és offline
• Beépített és alapértelmezett adatvédelem érvényesítése
• Ügyféladatbázis frissítése, átvétele, átruházása adásvétellel
• Profilépítés saját és külső adatokból
• Speciális online marketing eszközökre vonatkozó adatvédelmi gyakorlat:
– viselkedésalapú reklámok
– webanalitikai eszközök (mint pl. Google Analytics)
– hirdetést kiszolgáló kódok (pl. AdSense)
– különféle cookie-kra vonatkozó szabályok
– közösségi portálokkal kapcsolatos adatkezelések (főként a Facebook social pluginek)
– ajánló rendszerek (pl. Gravity)
– „küldd tovább” típusú eszközök
– külső hírlevél modulok
• Mi az érvényes hozzájárulás a GDPR alapján?
• Hogyan kell a hírlevelekre feliratkozni?
• Lehet-e a feliratkozást motiválni nyereményjátékkal, kedvezményekkel, ingyenes kiszállítással?
• A jó és a rossz cookie gyakorlat bemutatása példákon, élő weboldalakon keresztül
• Mi a teendő a céges Facebook rajongói oldallal?
• A FB tetszik gomb használata
• Mi a teendő Google Analytics szolgáltatás használata esetén?
• Remarketing, nyomkövetés – Hogyan szabályosan?
• Az online marketing eszközök és a hatásvizsgálat – Mikor kell hatásvizsgálatot végezni?
• Mely esetekben kell adatvédelmi tisztviselőt kinevezni?
• Hogyan nézzen ki egy weboldalra, webáruházra, Google Analyticsre, hírlevélre, Facebookra vonatkozó adatkezelési tájékoztató?
• Adatvédelmi teendők a hírlevél megnyitása, kattintása stb. adatok mérésével kapcsolatosan
• Konzultáció
analitikai eszközök (mint pl. Google Analytics)
– hirdetést kiszolgáló kódok (pl. AdSense)
– különféle cookie-kra vonatkozó szabályok
– közösségi portálokkal kapcsolatos adatkezelések (főként a Facebook social pluginek)
– ajánló rendszerek (pl. Gravity)
– „küldd tovább” típusú eszközök
– külső hírlevél modulok
• Mi az érvényes hozzájárulás a GDPR alapján?
• Hogyan kell a hírlevelekre feliratkozni?
• Lehet-e a feliratkozást motiválni nyereményjátékkal, kedvezményekkel, ingyenes kiszállítással?
• A jó és a rossz cookie gyakorlat bemutatása példákon, élő weboldalakon keresztül
• Mi a teendő a céges Facebook rajongói oldallal?
• A FB tetszik gomb használata
• Mi a teendő Google Analytics szolgáltatás használata esetén?
• Remarketing, nyomkövetés – Hogyan szabályosan?
• Az online marketing eszközök és a hatásvizsgálat – Mikor kell hatásvizsgálatot végezni?
• Mely esetekben kell adatvédelmi tisztviselőt kinevezni?
• Hogyan nézzen ki egy weboldalra, webáruházra, Google Analyticsre, hírlevélre, Facebookra vonatkozó adatkezelési tájékoztató?
• Adatvédelmi teendők a hírlevél megnyitása, kattintása stb. adatok mérésével kapcsolatosan
• Konzultáció
15:15 – 16:30 Jerabek György: Információbiztonság az online marketingben
• A cookiebot bemutatása – a cookiek elemzése, gyűjtése, riportolása
• A hírlevélküldő alkalmazások IT biztonsági követelményei
• Gyakorlati példák elemzése
• A szolgáltatás, alkalmazást kínálóktól elvárható IT biztonsági követelmények
• Konzultáció