Energiahatékonysági célokat szolgáló beruházások adókedvezménye – Adóreggeli

2020. február 13.
10:00 - 12:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

A lassan 3 éve hatályban lévő, energiahatékonysági célokat szolgáló beruházások, felújítások után igénybe vehető adókedvezménnyel kapcsolatosan az az általános tapasztalat, hogy azt nem viszik széles körben igénybe a vállalkozások, pedig a lehetőségek tárháza rendkívül széles. Előadóink a téma elméleti megközelítésén túl a gyakorlatban megjelenő kihívásokra, kérdésekre is összpontosítanak a jelenlegi szabályozás tükrében. Továbbá végig veszik azon beruházásokat, felújításokat, amelyek kapcsán feltétlenül gondolni lehet az adókedvezmény igénybevételére.

Főbb témakörök

▪ A korábbi és a jelenlegi jogszabályi környezet leglényegesebb elemei
▪ Az elszámolható költségek köre
▪ Az adókedvezmény igénybevételének különös szabályai
▪ Értelmezési kérdések
▪ Hatósági megközelítés
▪ A beruházások értelmezése energetikusi szempontból
▪ Energetikai audit
▪ Tipikus beruházások, felújítások
▪ MEKH tapasztalatok
▪ Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

 

 


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020