EPR és Termékdíj konzultáció – Adatszolgáltatás, nyilvántartás, bevallás a gyakorlatban

Tapasztalatok, hibák és megoldási javaslatok

2023. július 1-jétől elindult az új kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer, október 20-ig pedig megtörtént az első adatszolgáltatás. A nyilvántartás vezetése és az adatszolgáltatás mostantól folyamatos.

 

      • Mik voltak a felkészülés során az első gyakorlati tapasztalatok és tanulságok?
      • Elakadt a nyilvántartás kezelésében? Hogyan kell helyesen vezetni a nyilvántartást?
      • Hogyan lehet előkészíteni a bevallást?
      • Hibaüzenet esetén mi a teendő?
      • Hogyan tudjuk utólag javítani a hibákat?
      • Mikor kell adózói javítást (helyesbítést) és mikor önellenőrzést csinálni?
      • Miként lehet megfelelni a hatóság elvárásainak?

 

A konzultáció során egy rövid előadást követően fókuszban a résztvevők kérdései, azok megvitatása, és a megoldási javaslatok lesznek!

 

(A résztvevőknek lehetőségük van előzetesen, írásban elküldeni a kérdéseiket, illetve az online rendszerben élő szóban is feltehetik azt a konzultáció során.)

2023. november 28.
9:00 - 12:00
(Regisztráció: )
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

  • EPR termékek paramétereinek meghatározása, vagyis:
    • árumegnevezés, vámtarifaszám,
    • tömegadat,
    • KF kód.
  • Mit szükséges tenni a:
    • belföldi előállítóknak,
    • külföldről behozóknak,
    • belföldről beszerzőknek,
    • viszonteladóknak?
  • Gyártás, tárolás, felhasználás, értékesítés belföldre és külföldre.
  • Hogyan kell az EPR terméket és kötelezettséget:
    • nyilvántartani,
    • kódolni, vagyis KF kód – díjkód – EPR díj,
    • számlán feltüntetni,
    • adatszolgáltatást teljesíteni?
  • Egyutas és többutas csomagolás.
  • EPR termékek és termékdíjköteles termékek összehasonlítása!
  • Termékdíj kiszámítása, vagyis termékdíj és EPR díj nettósítása!
  • Termékdíj adminisztráció:
    • bejelentés,
    • nyilvántartás,
    • számlán feltüntetés,
    • bevallás.
  • Nyilvántartás és bizonylat kapcsolata!
  • EPR és termékdíj-kötelezettség a vállalati rendszerekben.
  • Konzultáció
    • Tapasztalatok
    • Esettanulmányok
    • Megoldási javaslatok
    • Kérdezz – felelek: az előzetesen és élőszóban feltett kérdések ismertetése és megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYES RÉSZVÉTELI DÍJ

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése november 27-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020