GDPR követelmények az informatika területén – Értelmezések, megoldások informatikusoknak – Szakmai Konferencia

2019. június 06.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

A képzést azon informatikai szakembereknek ajánljuk, akik szeretnének megismerni és megérteni, hogy az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) milyen adatvédelmi és információbiztonsági kötelezettségeket ró az üzleti folyamatokban az adatkezelőkre, továbbá ezeket a kötelezettségeket milyen informatikai megoldásokkal tudják biztosítani.
A képzés első részében a résztvevők megismerkedhetnek a rendelet jogi szabályozási alapjaival, a magyar és a tagállami hatóságok adatbiztonsággal kapcsolatos döntéseivel, a képzés második informatikai részegysége keretében, az ezt segítő informatikai megoldásokkal.

A GDPR érthetően informatikusoknak, megoldásokkal!

Főbb témakörök

▪ A GDPR jogi aspektusai: Jogalapok

▪ Alapelvek

▪ Érintetti jogok

▪ Státuszok (adatkezelő, adatfeldolgozó, közös adatkezelő)

▪ Tájékozódási módok

▪ Incidenskezelés

▪ Hatásvizsgálat

▪ Adatvédelmi Tisztviselő kijelölése

▪ Adatbiztonsággal összefüggő esetjog

▪ A GDPR informatikai aspektusai: Adatáramlás feltérképezése

▪ Technológiai kontrollok

▪ Beszállítókkal kapcsolatos minőségbiztosítás

▪ ISO 27001

▪ PDCA modell

▪ Incidens detektálás és kezelés

▪ Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

25% kedvezménnyel 22.425 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.
20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 27-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020