Google Ads haladó képzés – Shopping Ads, Optimalizálás és Account Audit

Államilag tanúsított szakmai képzés



A képzésen a Google Shopping Ads-re, az account auditra valamint a kampányok optimalizálásra helyezzük a hangsúlyt.
Amennyiben már futnak Google Ads kampányai, akkor menjen biztosra: ellenőrizze, hogy hatékonyan költi-e pénzét illetve van-e lehetőség további növekedésre, esetleg költség csökkentésre. A képés során két általános vállalati célkitűzésre koncentrálunk: profit maximalizálás és megtérülés optimalizálás. Ezekhez kapcsolódóan mutatunk be haladó szintű technikákat, amelyekkel biztosíthatja, hogy a lehető legtöbb potenciális ügyfelet éri el költséghatékonyan.
Gyakran előfordul, hogy Google Ads kampányainkat nem magunk kezeljük és optimalizáljuk, ebben az esetben is biztos lehet benne, hogy képzésünk segítségével meg fogja tudni állapítani, hogy ügynöksége jól dolgozik-e. Bemutatunk számos egyszerű riportot és technikát, amellyel biztosíthatja, hogy kampányait a lehető legjobban karbantartsák.

A Google Ads haladó képzésen meg fogja tanulni:

  • hogyan hozzon létre egy Google Merchant Center accountot,
  • a Google Shopping kampányok létrehozását,
  • miként ítélheti meg, hogy PPC ügynöksége jól dolgozik-e,
  • hogy céljaihoz képest, hatékonyak-e kampányai,
  • hogyan javíthatja accountja teljesítményét,
  • a PPC főbb mérőszámai miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
  • hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.

A képzésen való részvétel feltétele: A Google Ads Haladó képzés a korábbi Kezdő szintű képzésre épül, annak anyagát nem vesszük át újra. A Haladó képzés résztvevőinek tisztában kell lenniük, hogy miként hoznak létre kampányokat, hirdetéscsoportokat, kulcsszavakat és hirdetéseket.

  • Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

A képzést MS Teams  alkalmazásokon keresztül közvetítjük.

2022. november 09.
10:00 - 15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• Minőségi mutató és annak jelentősége
• Melyik a jobb kulcsszó típus és miért?
• Hirdetési szövegek tesztelése
• Dinamikus hirdetéscsoportok létrehozása
• Hirdetési irányelvek értelmezése, problémák kezelése
• Remarketing használata, beállítása
• Attribúciós modellek és megfelelő használatuk
• Saját márkára, versenytársakra történő hirdetés
• Google Merchant Center létrehozása
• Merchant Center és Google Ads összekapcsolása

Részvételi díj

49.990 Ft / fő + ÁFA

Kedvezmények

42.492 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:

  • A Google webináriumot MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül közvetítjük. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A workshop követéséhez ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. A webináriumhoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

 

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, és a részvételi díjat előzetesen megfizették.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020