A Lurdy Ház emeletének félreeső folyosóján tágas előtér, kényelmes ülőhellyel és konferencia asztalokkal ellátott termek várják a rendezvényekre érkezőket.
CÍM: 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.
MEGKÖZELÍTHETŐ: Az épület a Könyves Kálmán krt. és a Mester utca találkozásánál fekszik, így könnyen megközelíthető autóval a fő közlekedési útvonalakon.
Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg.
Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg.
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
PARKOLÁS: Az autósokat tágas, nyitott parkoló és (parkolási díj ellenében) fedett garázs várja.
A külső parkolóban a rendezvény résztvevői díjmentesen parkolhatnak. (Kérjük, a regisztráció során adja le parkolókártyáját, hogy a díjmentes parkolást garantálni tudjuk!)
Kérjük, a könnyebb bejutás érdekében vegye figyelembe, hogy a parkolónak több bejárata van! Az esetleges sorban állás elkerülése végett vegye igénybe az oldalsó bejáratot is!
09:00 – 09:20 Baranyai Dávid: A lenyűgöző bemutatkozás mesterfogásai
09:20 – 09:50 1. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
09:50 – 10:00 Szünet (asztalcsere)
10:00 – 10:20 Varga István: Az érzelmi bankszámlák működési elve
10:20 – 10:50 2. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
10:50 – 11:00 Szünet (asztalcsere)
11:00 – 11:20 Baranyai Dávid: A hatékony ajánlói hálózat kiépítése
11:20 – 11:50 3. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
11:50 – 13:00 EBÉDSZÜNET (asztalcsere)
13:00 – 13:20 Varga István: A terhelhető kapcsolatok kialakításának alapjai
13:20 – 13:50 4. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
13:50 – 14:00 Szünet (asztalcsere)
14:00 – 14:20 Nők a Neten: Az értékalapú növekedés közösségeken keresztül
14:20 – 14:50 5. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
14:50 – 15:00 Szünet (asztalcsere)
15:00 – 15:20 Tarsoly Norbert: Hogyan használd hatékonyabban az üzleti közösségeket?
15:20 – 15:50 6. KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖR
15:50 – 16:00 Varga István: Zárszó + EXTRA AJÁNLAT
16:00 – 17:00 Kötetlen kapcsolatépítés
A 6 kapcsolatépítő kör segítségével résztvevők több, mint 50%-át személyesen megismered.
A résztvevők másik felét a Business Flow 8 online találkozóin lesz alkalmad megismerni, mert a Kapcsolatépítők Napja egy új vállalkozói közösség kezdete.
HOGYAN MŰKÖDNEK A KAPCSOLATÉPÍTŐ KÖRÖK?
A 6 interaktív előadás arról szól, hogyan csináld jobban: a kapcsolatépítés mesterfogásait.
Minden bemutatott módszert azonnal kipróbálhatsz. Kezdődik egy kapcsolatépítő kör, amelyet egy segítő (tréner, vagy coach) munkatársunk támogat.
Szünet után újrarendezzük az asztalokat. Az a cél, hogy minél több résztvevőt ismerj meg személyesen.
A találkozót követő 1 héten belül,
a Business Flow 8 mobil applikációban megtalálod a Kapcsolatépítők Napján résztvevők csoportját. Az applikáció üzleti funkciói segítségével ezután bárkivel együttműködést kezdeményezhetsz.
Részvételi díj
21.900 Ft + Áfa
Az ár tartalmazza:
6 * 10 fős kapcsolatépítő kör
6 gyakorlati előadás 6 szakértőtől
Az extrák:
2 db free belépő a Business Flow 8 online workshopjaira
Business Flow 8 üzleti applikáció
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk:
Az ár tartalmazza:
6 * 10 fős kapcsolatépítő kör
6 gyakorlati előadás 6 szakértőtől
+ Az extrák:
2 db ingyenes belépő a Business Flow 8 online workshopjaira
A Business Flow 8 üzleti applikáció
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A cookie-kat az Ön böngészője tárolja, és olyan funkciókat hajt végre, mint például a webhelyünkre való visszatérés felismerése és a csapatunk megkönnyítése, hogy megértse a weboldal mely részeit találja a legérdekesebb és leghasznosabbnak.
Feltétlenül szükséges sütik
A szigorúan szükséges cookie-t mindig engedélyezni kell, hogy menthessük a cookie-beállítások preferenciáit.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Marketing sütik
Ez a webhely a Google Analytics segítségével anonim információkat gyűjt, például a webhely látogatói számát és a legnépszerűbb oldalakat.
A süti engedélyezésével javíthatjuk weboldalunkat.
További sütik:
Google Analytics
Google Tag manager
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.