Kulcskérdések a pénzbeli ellátásokról járványveszély idején (WEBINÁRIUM Bagolyné Hampó Anitával)

2020. május 21.
10:00 - 13:30
(Regisztráció: )
ZOOM MEETING ROOM
Kis létszámú online webináriumot tartunk a pénzbeli ellátások aktuális szabályairól, a járványveszély idején alkalmazandó gyakorlati példákkal fűszerezve, ahol a résztvevők által előre megküldött kérdésekre fókuszál szakértőnk, Bagolyné Hampó Anita. Előadónk lehetőséget nyújt további kérdések feltevésére is a 3 órás képzés során.

Főbb témakörök

* Pénzbeli ellátásokról járványveszély idején
* A jelenlegi helyzetben milyen keresőképtelenségről szóló igazolás fogadható el?
* Hogyan kell továbbítani az igazolásokat?
* Mit lehet tenni, ha nem a megfelelő kód szerepel az orvosi igazoláson?
* Mi a feladata a munkáltatónak, illetve a tb kifizetőhelyi ügyintézőnek, ha nem az előírások szerinti orvosi igazolás érkezik be hozzá?
*  Csecsemőgondozási díj és gyermekgondozási díj igényt milyen módon kell és lehet benyújtani?
* Szakmai konzultáció

A fenti témakörök mellett a résztvevők által előzetesen megküldött kérdések kerülnek fókuszba az előadás során.
Várjuk jelentkezését és kérdéseit, hogy a webinárium  az Ön számára legrelevánsabb témákat ölelje fel!

Részvételi díj

20.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek,

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 18-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet a részvételi díj megfizetését követően, az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumhoz Zoom alkalmazásra lesz szükség

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel állítjuk ki.
4. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020