Online számlaadat-szolgáltatás kihívásai 2021-től

2020. december 07.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams
A számlaadat-szolgáltatás 2021-gyel éri el a teljes kötelezettséget, mely együtt jár jogszabályi és technikai változásokkal is. A NAV főosztályvezetőjének előadása a teljes körű adatszolgáltatással kapcsolatos változások gyakorlati kihívásait és az Online Számla rendszer használatának lehetőségeit mutatja be.

Főbb témakörök

*Adatszolgáltatással kapcsolatos jogszabályi változások
* Adatszolgáltatási kötelezettség bővülésének hatása
* Számlázó programot használók
* Számlatömböt használók
* Adatszolgáltatási kötelezettség változásra történő felkészülés lépései
* Adatszolgáltatási lehetőségek meghatalmazotti számlázásnál, önszámlázásnál
* Kihívások
* Vevői adatok kérdése (magánszemély, adószám, név- és címadatok)
* Adómentességek, hatályon kívüli tételek
* Árfolyam meghatározása
* Közüzemi elszámolószámlák adatszolgáltatása
* Negatív összegű számlák adatszolgáltatása
* Lehetőségek
* Számlafeldolgozás támogatása Online Számla rendszer segítségével
* Elektronikus számla: PDF + hash kód, XML + hash kód
* Elektronikus számlának minősülő adatszolgáltatás előnyei, kihívásai
* Online Számla rendszer változásai 2021-ben
* Áfa bevallás tervezet kiajánlása és a számlaadat-szolgáltatás
* Szakmai konzultáció a webináriumi élő közvetítés résztvevőinek

Részvételi díj

20.970 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

14.970 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

15.970 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 30-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Az online részvétel technikai feltételei:

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk. Az élő online közvetítésbe történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. Az online élő előadás Zoom-on keresztül zajlik majd, melyhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020