I. Alkalom (online képzés formájában tekinthető meg): A törvény hatálya ▪ Alapelvek ▪ Alapvető rendelkezések ▪ Bíróságok, kizárás ▪ Hatáskör, illetékesség ▪ A felek és más perbeli személyek ▪ Képviselet ▪ Perköltség ▪ Az ideiglenes intézkedés ▪ Egyéb általános szabályok
II. Alkalom (online képzés formájában tekinthető meg): Perindítás ▪ Perfelvételi szakasz ▪ Érdemi tárgyalási szakasz ▪ Közös szabályok a két szakaszban ▪ Járásbírósági ügyek eltérő szabályai ▪ Fizetési meghagyásos eljárással összefüggő perek
III. Alkalom (2017. február 28. (kedd), 10-15-ig): A bizonyítási eljárás ▪ A határozatok fajtái, tartalma, közlése és joghatásai ▪ Fellebbezés ▪ Rendkívüli perorvoslatok ▪ A különleges eljárások új szabályai
Részvételi díj
Kedvezmények
.
50% kedvezménnyel 37.350Ft/fő + ÁFA / 1 online + 2 tantermi képzés, ha egy cégtől többen jelentkeznek és jelentkezésük február 10-ig beérkezik hozzánk,
40% kedvezménnyel 44.820Ft/fő + ÁFA / 1 online + 2 tantermi képzés, ha jelentkezése február 7-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Ebéd (igény esetén): 6200 Ft/fő + ÁFA/2 alkalom
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu