Számlakiállítás szabályai a gyakorlatban

Online ÉLŐ konferencia

IDŐPONTVÁLTOZÁS!
Technikai okok miatt a rendezvény változatlan feltételekkel, május 12. helyett május 11-én kerül megrendezésre.

 

A számlaadat-szolgáltatási kötelezettség kibővülésével az adóhivatal a korábbiaknál sokkal hatékonyabban és szélesebb körben látja a számlakiállítási anomáliákat. A vállalkozások ezen anomáliák egy részéről az Online Számla rendszeren keresztül is kapnak visszajelzést, ugyanakkor számos olyan hibás számlázási gyakorlat is van, amelynél nem lehetséges gépi úton azonnali visszajelzést kapni. A helyes számlázási gyakorlat kialakításában nyújt segítséget az előadás, kitérve a témakörök között felsorolt kérdésekre.

2021. május 11.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

*Mikor szükséges számla kiállítása?
* Mi a különbség a számla és számviteli bizonylat között?
* Milyen módszerrel lehet számlát kiállítani?
* Mi a számla kötelező adattartalma?
* Adómentes és áfa hatályán kívüli értékesítések bizonylatolási kérdései
* Speciális számlázási módszerek: gyűjtőszámla, meghatalmazotti számlázás, önszámlázás
* Az előleg és végszámla kezelése: mikor milyen adattartalommal kell számlát kiállítani
* Számla módosításának, érvénytelenítésének buktatói
*
Árengedmény számlázása
*
Az időszaki elszámolású ügyletek bizonylatolási kérdései
* Utalvánnyal kapcsolatos bizonylatolási kérdések
* Belföldi fordított adózáshoz kapcsolódó kérdések
* Számlázó program választásnak a kérdései Elektronikus számlázás lehetőségei
* Konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

 

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

12.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

13.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 7-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online előadáson való részvétel költségét és a kiadvány anyagát elektronikus formában

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020