Pozitív hozzáállás kialakítása
Mottó:„Ha nem megy a hideghívás, és keressük az okait, kezdjük a gondolatainknál!”
Lefelé görbül a szája és nem felfelé, amikor a hideghívásokról van szó?
√ Megoldásként megismeri azt a nézőpontot, amely átszínezi a negatív gondolatokat, és pozitív megvilágításba helyezi a hideghívásokat.
Önmotiváció
Mottó: „Ahhoz, hogy a lottón nyerjünk, előbb szelvényt kell venni!”
Nem tudja rávenni magát a hideghívásokra, hamar feladja, vagy csinálja ugyan, de kevés lelkesedéssel?
√ Megoldásként megismeri azt a módszert, amivel túlléphet a halogatáson, kialakul a folyamatosság a hívásaiban, és meglesz hozzá a lelkesedése is.
Felkészülés a telefonálásra
Mottó: „A felkészülés olyan, mint a sportban a bemelegítés. Nem érdemes kihagyni”
Tudja, hogy ez tényleg fontos, de mégis sokszor elsikkad a mindennapokban?
√ Megoldásként megismeri azt az érvet, ami miatt a jövőben mindig figyelni fog a felkészülésre, és kézhez kapja a konkrét lépéseket is.
Kommunikáció a „titkárnővel”
Mottó: „Ne akarjon túllépni a titkárnőn!”
Meggyőződése, hogy a titkárnő feladata a lerázás?
√ Megoldásként megismeri, hogyan alakítson ki jó viszonyt a titkárnővel, és hogyan kommunikáljon vele úgy, hogy ne gátolja, hanem támogassa a vezetőhöz történő bejutását.
A hívások hatásos felépítése
Mottó: „Ki mint vet, úgy arat!”
Sokszor van olyan érzése a telefonban, mintha a „falnak” beszélne?