3-as terem
08:30 – 09:10 Weboldal trendek 2018 – Optimalizálj a hatékonyságért
Hrenkó András, HRENKO Digital Agency
Szeretnéd a legtöbbet kihozni weboldaladból és jobb ügyfeleket szerezni? 2018-ban a kulcsszó a zökkenőmentes interaktivitás lesz! András elmondja, hogy mit kell ezért tenned, előadásában pedig olyan exkluzív(!) hazai adatok is elhangazanak majd, amiket még sehol sem hallhattál. Landing- és értékesítési oldalak hatékonysága, optimalizálása mesteri módon. Amennyiben komoly üzleti céljaid vannak 2018-ban és a weboldaladon keresztül is értékesítesz, semmiképp ne hagyd ki az első prezentációt.
09:15 – 09:55 Sebészi pontosságú, adatvezérelt & automatizált értékesítés 2018-ban
Egerszegi Krisztián, MiniCRM
Hogy mérhetjük melyik marketing csatorna hoz érdeklődőket és melyik vevőket? Ha már költünk marketingre akkor ne égessük a pénzt, hanem az adatok alapján mérjük melyik csatorna működik. De elég ha csak azt tudjuk, honnan jönnek az érdeklődők vagy inkább a vevőkre vagyunk kiváncsiak? Ha megvan a működő csatorna akkor sem mindegy mennyi marketing költségből lesznek vevőink? Hogy tudjuk ezt optimalizálni? Hogy hozzuk ki a maximumot automatizált értékesítési folyamattal az érdeklődőkből? Ha már vannak érdeklődőink, akkor mi történik velük? Maguktól nem fognak vásárolni. Mik azok a praktikák amikkel megnyerjük őket és ha már vevők akkor többet hozzunk ki belőlük? Ezekre a kérdésekre kapsz választ valódi, magyar esettanulmányokon keresztül!
09:55 – 11:00 Szünet
Dupla hosszúságú szünet – ahogy kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal. A belépőjegyed mellé 18 000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, ami a legtöbb kiállítónál levásárolható!
Networking
Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműkésével. Ez alatt párhuzamosan a Tematikus teremben [2] előadások futnak, e a tavalyihoz hasonlóan: Akik „Kapcsolatépítő” vagy „VIP” jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.
3-as terem
|
2-es terem
|
11:00 – 11:40 Kisvállalkozói márkaépítés 2018: így építs olyan márkát, amely vonzza a legjobb vevőket és partnereket!
Mészáros Róbert, BrandBirds
Az előadásban a KKV márkaépítés módszerét mutatom be, rövid elmélettel és sok konkrét példával. A márkaépítés, a márkaszemléletű marketing már mérhető eredményeket hoz rövid távon is, ezt esettanulmányokkal bizonyítom. „Brand a lelke mindennnek” – és 2018-ban már nagyon nehéz labdába rúgni anélkül, hogy tudatosan építenéd a márkád. Mindenkinek van márkája, és ha erre tudatosan figyelsz, akkor erős brandet építhetsz, legyen az személyes márka, vagy egy kitalált. A márka a Te személyes motivációdra, küldetésedre, elveidre, szemléletedre épül – feltéve, ha tisztában vagy ezekkel. Ha azzal foglalkozol, amit szeretsz, szívvel-lélekkel csinálod, akkor ez sokaknak értékes lehet – és erre az értékteremtésre épülhet a márkád.
|
10:05 – 10:45 Hogyan építs fel előfizetéses rendszert, ami kitermeli a havi fix költségeidet automatikusan?
Domán Zsolt, Online Katapult
Kíváncsi vagy arra, hogy az Online Katapult, a Marketingszöveg.com, az OtthonFa és a Don’t Panic Angol hogyan építette fel az előfizetéses rendszerét? Ha Te is szeretnél olyan rendszeres, fix (bankkártyás fizetéssel, automata számlázással) bevételt a cégednek ami akár képes kitermelni a havi fix költségeidet, akkor ez az előadás KI-HAGY-HA-TAT-LAN! Ez a jövő, 2018 egyik kiaknázatlan lehetősége számodra! Lépésről-lépésre bemutatjuk neked, hogy miből álljon az előfizetéses rendszered, hogyan add el hatékonyan és milyen szoftverek segítségével tudod automatikusra felállítani a rendszeredet. Az Online Katapult 2015 májusa óta ezidáig 65.905.460 Ft-nyi (2017.11.29.-i adat) nettó árbevételt szerzett a Katapult Klubbal, jelenleg több mint 500 fős aktív előfizetői bázissal ez a legnagyobb magyar, online marketinges exkluzív klub. Ha mindennek, plusz még néhány ügyfelünknek érdekel az esettanulmánya, tapasztalata, akkor szerintem nem kérdés, hogy találkozunk majd 🙂 |
11:45 – 12:25 Google AdWords stratégiák 2018 : Technikák, amik megsokszorozzák a kampányaid teljesítményét.
Szaladják Linda, LindCom Marketing
Ne hidd azt, hogy nem lehet többet értékesíteni és nem lehet ismertebb a céged, a márkád! A megfelelő hirdetési stratégia GARANTÁLTAN megtöbbszörözi a bevételedet. Több száz AdWords fiók és több ezer kampány tapasztalata alapján bemutatom neked azokat a módszereket, amikkel felturbózhatod az e-kereskedelmi mutatóidat. Érdekel a stratégia, amivel 149%-os bevételnövekedést értem el? Valódi példák, esettanulmányok Magyarország egyik legkeresettebb, Google-díjas Adwords szakértőjétől.
|
10:50 – 11:10 Influencer marketing 2018 – így építsd fel a kampányodat!
Kozarek Andrea, SAKKOM Interaktív
2017-ben készült, Magyarországon egyedülálló felmérésünk szerint a 10-29 évesek 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat. 83 százalékuk követ influencereket valamilyen közösségi csatornán, a 10-15 év közöttiek 47 százaléka pedig nagyra is tartja őket. Vagyis ha egy márka hatékonyan szeretné elérni az Y- és Z-generáció tagjait, meg kell tanulnia a közösségi média, valamint a Facebook- és Insta-sztárok, a vloggerek, youtuberek szabályait. Mitől és hogyan működik egy influencer marketing kampány? Mik a lehetséges buktatók, és mik a siker kritériumai? Hogyan kezdjünk hozzá, és a végén hogyan értékeljük az eredményeket? Egy esettanulmányon keresztül erre ad választ az előadás. |
|
11:15 – 11:35 Tedd láthatóvá a vállalkozásodat lokális marketinggel!
Anders Tamás & Kondor Albert, lokalitas.hu
Számos kis-és középvállalkozás vív harcot napi szinten a konkurens cégekkel a vásárlókért! A legtöbb esetben az győz, akinek több pénze van. Ennek azonban nem kell így lennie! A lokális marketing egy vadi új trend és szisztematikusan még nagyon kevés vállalkozás használja. Egy olyan eszközrendszer, aminek segítségével alacsony marketing költségvetés mellett is láthatóvá válhatunk a leendőbeli vásárlóink számára. Az előadáson egy friss esettanulmányon keresztül mutatjuk meg azokat az eszközöket, amelyekkel egy kis cég, a környék egyik legsikeresebb vállalkozásává nőtte ki magát a saját területén. Akinek fizikai üzlet helyisége is van, annak kötelező az előadáson való részvétel 🙂 |
12:30 – 14:00 Ebédszünet
Dupla hosszúságú szünet – ahogy kértétek. Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal. A belépőjegyed mellé 18 000 Ft értékű szakvásár-kupont kapsz, ami a legtöbb kiállítónál levásárolható!
Networking #2
Irányított kapcsolatépítés a Networking teremben az MVÜK közreműkésével. Ez alatt párhuzamosan a Tematikus teremben [2] előadások futnak, e a tavalyihoz hasonlóan: Akik „Kapcsolatépítő” vagy „VIP” jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.
2-es terem
12:40 – 13:00 Youtube-marketing 2018 : Indítsd el saját YouTube csatornádat!
Dóczi Attila, StarNetwork
A YouTube a világ legnagyobb és leggyorsabban fejlődő online videó és közösségi média felülete, ami kis- és középvállalkozásoknak is nagyszerű lehetőségeket nyújt üzleti téren.Az előadásban esettanulmányokon keresztül megmutatjuk, hogy hogyan indíts el egy saját csatornát, és hogyan menedzseld olyan hatékonysággal, hogy ne csak ismert márkává de akár véleményvezérré is válj. Mennyire fontos a nézettség és hogyan használható fel a videócsatornád marketing- és értékesítési folyamataiban? Hogyan érheted el, hogy a látogatók ne csak megnézzék,hanem meg is értsék az üzeneteidet? Milyen felszerelés kell hozzá és hogyan formáld a közönségedet közösséggé? A Star Network, Magyarország legnagyobb Influencer-ügynökségének Youtube-specialistájának előadása erről fog szólni.
13:05 – 13:25 A GDPR KKV szemszögből – minket is érint!
Dr. Kerényi Edmond, Bán és Karika Ügyvédi Társulás
2018. május 25-én érvénybe lép a GDPR, az EU általános adatvédelmi rendelete. Az idő nagyon kevés, aki még nem kezdett el felkészülni az új szabályokra, annak talán ez az utolsó lehetősége. A GDPR hatásaként át kell világítani az adatkezelési és adatbiztonsági gyakorlatunkat, szabályzatainkat. Ha valami hiányzik most el kell készíteni. A GDPR (General Data Protection Regulation). Elég egyetlen hiányosság és a hatóságok (NAIH) az eddigiek többszörösével büntethetik cégünket. A GDPR minden céget érint, ahol személyes adatokat kezelnek (munkavállalóké is az), vagy bármilyen céllal (akár online értékesítés miatt) adatbázisokkal dolgoznak. Az előadás során bemutatjuk a GDPR (EU-adatvédelmi) rendelet fontosabb, KKV-kra vonatkozó rendelkezéseit, tisztázzuk az alapfogalmakat és kiemeljük a tennivalókat. A három fő kérdés, amit tisztázni fog a jogi szakértő: mit kell tennünk, mi történik, ha elmulasztjuk és honnan tudhatjuk, hogy jól csináljuk?
13:30 – 13:50 A motivált munkatársak, mint igazi üzleti versenyelőny!
Czagler Zsuzsa, VIP Coaching Center Kft.
Tudod, mi hozza lázba a munkatársaidat? Mi köze a cég küldetésének, üzleti eredményességének, marketingjének és munkavállalói motivációjának egymáshoz? Mi az önmotiváció alapja a munkahelyen? Hogyan lehet még többet kihozni az egyes emberekből a szakmai képzéseken túl? Mi van akkor, amikor már nem a szaktudás hiánya, hanem az érzelmek, nem tudatos gondolatok gátolják a munkavállaló továbbfejlődését? Kirúgjuk vagy fejlesszük? Hogyan lehet átlépni a belső korlátokat és mozgósítani a rejtett belső emberi erőforrásokat? A motivált munkatársak miatt csökkenthető marketing költség, és növelhető üzleti versenyelőny kapcsolata bemutatva esettanulmányokban. Ha vezető vagy és csapatod van, ez az előadás kihagyhatatlan számodra. Az előadó 20 éves nemzetközi tapasztalattal bíró (Procter&Gamble, HAVAS Média) médiaszakember, ex-ügyvezető igazgató.
3-es terem
14:00 – 14:40 E-mail-marketing és szövegírási trendek 2018-ban
Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll
Hogyan érd el az „új” fogyasztót, aki elvileg már nem olvas e-mailt, az ingerküszöbe az egekbe emelkedett és egyre nagyobb tartalomzajban kapja meg az üzeneted? A kommunikációs korban ha nem tudsz kommunikálni, akkor nem vagy piacképes. Az előadó valódi, magyar példákon és esettanulmányokon keresztül mutatja meg, hogy hogyan hírlevelezhetsz hatékonyan (és mely gyakorlatok koptak ki), milyen szövegírási trendek alakultak ki (és melyek nem működnek már). Küldesz ki hírlevelet, eDM-t ügyfeleknek, érdeklődnek? Akkor ezt az izgalmas előadást, nem hagyhatod ki.
14:45 – 15:25 Új stratégiák a 2018-as Facebook marketinghez
Lévai Richárd, RG Stúdió Kft.
A közösségi média ma már olyan, mint a közmű. Velünk van az életünk minden órájában, elképzelhetetlen nélkülde az életünk. Magánemberként és vállalkozásként egyaránt. Azonban a mai közösségi média nem ugyanaz, mint ami két éve volt a 2018-as pedig teljesen más lesz. A Facebookon szinte már nincs organikus elérés, a Messenger és az Instagram fontosabbak, mint valaha, a YouTube-ot milliók nézik Magyarországon is. Miközben a platformok csatáznak egymással és a print és a tévé maradékaival, nekünk marketingeseknek meg kell találnunk azokat a módszereket, amik a következő hónapokban az eredményeket fogják hozni ebben az egyre drágább közegben.
15:30 – 16:10 E-kereskedelmi marketing trendek 2018
Zajdó Csaba, Shoprenter.hu Kft.
Avagy mi működik ma legjobban a webáruházak marketingjében? Hogyan lehet ma leghatékonyabban vevőket szerezni online? Milyen trendek és változások alakítják a webáruházak marketingjét, mik a legfontosabb SEO trendek, amit minden webáruház-tulajdonosnak ismernie kell? Melyek a most leghatékonyabb vevőszerző csatornák, és milyen változások várhatóak a nyugati trendek alapján? Ha webáruházad van, fontos információkat és gyakorlati tanácsokat fogsz hallani – esettanulmányokon keresztül bemutatva.
16:15 – 16:55 Growth Hacking tapasztalatok itthon és az USA-ban
Mezei Niki, Optimonk
Hello USA – avagy, mi az, ami itthon működik, de külföldön kevésbé? Vagy mi az, ami külföldön kasszát robbant és itthon is érdemes alkalmazni? Mit tehetünk, ha a magyar piacon szerzett pozitív tapasztalatok nemzetközi szinten elbuknak, mit tanulhatunk belőle és hogyan érhetjük erre alapozva a növekedést? 2018-ban kizárólag SEO-val, tartalommarketinggel vagy fizetett hirdetésekkel (pl. Adwords) nem garantált, hogy meredek növekedési pályára állítjuk a cégünket. A gyors, intenzív növekedés egyik leghatékonyabb eszköze manapság a Growth Hacking – ennek világába vezet be az előadó saját és más egyéb hazai, nemzetközi esettanulmányokon keresztül.
16:55 – 17:00 Szünet
Technikai szünet, előkészítjük a Milliárdosok Klubját és közben több millió Forint értékben kisorsoljuk a kiállítók és támogatók által felajánlott nyereményeket.
3-es terem
17:00 – Millárdosok klubja