Vámismeretek, vámfeladatok gazdasági vezetőknek, gazdasági szakembereknek – Vám alapképzés

2021. február 24.
9:00 - 15:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Hiánypótló képzésünkön csokorba gyűjtöttük mindazt az információt, amely elengedhetetlen egy gazdasági, pénzügyi szakembernek ahhoz, hogy magabiztosan átlássa saját felelősségét és (rész)feladatait a cég vámfolyamatiban és támogassa a kötelezettségek hiánytalan és hibátlan teljesítését.

A tréningünket kifejezetten olyan gazdasági és pénzügyi szakembereknek alakítottuk ki, akik mindennapi munkáját érinti a vámterület, találkoznak ilyen jellegű kérdésekkel, de nem az ő feladatuk a vámmal kapcsolatos ügyintézés. Éppen ezért a képzésnek nem célja a vámügyintézést végző kollégák összes tudásanyagának átadása, sokkal inkább egy átfogó kép kialakítása, amely segít eligazodni a napi munkájuk során. Ennek érdekében a nagyobb rálátást segítő alapismeretek mellett, kiemelt hangsúlyt helyezünk a vámszakterülethez kötődő pénzügyi, adózási összefüggésekre, külön figyelemmel az adóellenőrzés és a vám összefüggéseire. Mivel a vámeljárásokhoz szorosan kötődnek az import és export irányú áfakötelezettségek, így ezek ismertetésére is részletesen kitérünk.

A képzés során kiemelten figyelünk arra, hogy minél több gyakorlati példával szemléltessük az elméleti anyagot és hogy a résztvevők saját kérdéseikre is választ kapjanak. Mivel a gazdasági területen dolgozó kollégák napi szinten nem végeznek vámügyintézési feladat, igyekszünk a vámcsoport napi munkájába is rövid betekintést adni, így segítve a csoportok közötti együttműködést.

 


Előadásunk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

Főbb témakörök

Import irányú vámfeladatok

  • vám megállapítása és fizetése
  • importáfa
  • vámtartozás mértéke
  • adós személye és felelőssége, valamint a képviselet
  • vám dokumentumok (határozat, EV) adattartalma és iratmegőrzés

Export irányú vámfeladatok

  • export vámeljárás jelentősége
  • exportőr személye
  • export vámeljárás és áfamentesség kapcsolata
  • vám dokumentumok (határozat, EV) adattartalma és iratmegőrzés

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

15% kedvezménnyel 21.165 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 20-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online előadás esetén  a kiadvány anyagát elektronikus formában

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.

Az előadás bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá esik, így jelentkezésével kötelezően adatot kell szolgáltatnia a képző cég felé.

 

A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

Az állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele: 

  • A rendezvény közvetítés időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.
  • A 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezése szerinti adatbekérő űrlap kitöltése.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020