Számlázási ügyintézői ismeretek – 2 napos képzés

A számlázási ügyintéző fő tevékenysége a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzése, illetve az azokban való közreműködés. Sokan dolgoznak ezen a területen minden szükséges végzettség nélkül, illetve sok esetben kisebb méretű cégeknél a számlázási feladatok az irodavezetőre hárulnak. Képzésünk célja, hogy gyakorlati segítséget, tudást nyújtsunk azoknak, akik most kezdik a számlákkal való ismerkedést, és szeretnék átlátni a pénzügyi folyamatokat, kötelezettségeket.

Előadónk részletesen bemutatja és elmagyarázza a számlázásra vonatkozó jogforrásokat, az Áfa tv. területi alkalmazását, a törvény tárgyi hatályát, a számlával szemben támasztott alaki és tartalmi követelményeket, a számla utólagos korrekciójára vonatkozó szabályokat és a jellemző ügyletek számlázására vonatkozó szabályait.

A képzés az elmélet mellett nagy hangsúlyt fektet a gyakorlatra, a rendszeresen előforduló problémákra megoldási javaslatokat kínál, a napi munka megkönnyítéséhez praktikákat nyújt. A második nap végére a résztvevő alkalmas lesz a számlázási feladatok teljes körű ellátására, beleértve az egyedi, problémás esetek megoldását is.

A 2 napos képzés elvégzéséről állami tanúsítványt állítunk ki.

 

 

2021. augusztus 30. -
2021. augusztus 31.
9:00 - 16:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

1. nap – Számlázási alapismeretek:

– számla funkciói
– Áfa tv. területi és tárgyi hatálya
– ügyletek csoportosítása az Áfa tv. alkalmazásában
– teljesítés helyének meghatározása és a teljesítés helyének jelentősége
– adóigazgatási azonosításra való alkalmasság követelménye
– teljesítés adójogi fogalma,
– adójogi teljesítési időpont meghatározásának szabályai
– számlaadási kötelezettség alóli mentesülés esetei
– számla típusai
– számla kötelező adattartalma
– számla módosítása, érvénytelenítése

2. nap – Egyes ügyletek számlázása:

– időszakonkénti elszámolásra vonatkozó speciális szabályok
– tárgyi eszköz értékesítés
– ingatlan értékesítéssel kapcsolatos speciális adózási szabályok
– ingatlan bérbeadás
– előleg adózási fogalma
– fordított adózás hatálya alá tartozó ügyletek köre
– ingyenes ügyletek
– tárgyi adómentességet élvező ügyletek
– feltételhez kötött adómentességet élvező ügyletek

Részvételi díj

80.000 Ft /fő/2 nap

Kedvezmények

65.000 Ft /fő/2 nap, ha jelentkezése augusztus 25-ig beérkezik hozzánk.

 

Jelen képzésünk áfa-mentes

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő

Az alap részvételi díj tartalmazza:
        • a két napos képzést
        • munkafüzetet elektronikus formában
        • prezentációt elektronikus formában
        • a képzés elvégzéséről szóló államilag engedélyezett tanúsítványt

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:

  • online képzés esetén a kiscsoportos képzés, a kiadvány elektronikus formában, valamint az egyéb online segédanyagok költségét.

Felnőttképzési engedélyszám: E-001894/2019

 

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.

A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

Széchenyi 2020