Adatvédelmi szakemberek, adatvédelmi tisztviselők, DPO-k gyakorlati továbbképzése

Hatásvizsgálat, incidenskezelés, jogalap választás, Covid-19-cel kapcsolatos adatkezelések a gyakorlatban

Maximum létszám: 40 fő


Az elmúlt években országos szinten több, mint 2000-en vettek részt adatvédelmi tisztviselő képzéseinken és tettek sikeres vizsgát a képzés után. Sokan közülük DPO-ként, sokan adatvédelmi szakemberként, és van, aki cégvezetőként alkalmazza napi szinten az ott megszerzett tudást.
A GDPR szabályainak betartása sokunknak még mindig nagy fejtörést okoz, amit nem könnyített meg az elmúlt években kialakult járványhelyzet.

Ügyfeleink részéről felmerült az igény a továbbképzésre, ezért egy olyan gyakorlati napot kínálunk számukra, ahol a tapasztalatok során felmerült kérdések megvitatása kapja a főszerepet.

A képzés a DPO-képzéshez hasonlóan kiscsoportos formában (max. 40 fő) kerül megrendezésre.
Jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében, a szabad helyek függvényében tudunk fogadni.

A képzést ajánljuk figyelmébe mindazoknak:
– akik elvégezték az Infoszféra Kft. DPO képzését
– akik elvégezték más cégek DPO képzését
– akik nem végeztek el DPO képzést, de adatvédelmi tisztviselőként, vagy adatvédelmi szakértőként dolgoznak
– és mindazoknak akik az ismereteiket szeretnék az adatvédelem témakörében bővíteni.

2022. december 13.
9:00 - 15:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
CEU Konferencia Központ / Online ÉLŐ előadás

Főbb témakörök

• Az európai hatóságok esetjoga
• A NAIH tapasztalatok, állásfoglalások, bírságok, konkrét esetek
• Egy adatkezelés elindítása
• Új adatkezelés esetén mire kell odafigyelni, milyen adatvédelmi teendői vannak?
• Személyes adat vagy sem?
• Hogyan döntsek? Melyik jogalapot válasszam?
• Adatkezelő vagy adatfeldolgozó, mi az adatkezelés jogalapja?
• Hogyan kell elkészíteni egy adatkezelési tájékoztatót?
• Példák adatkezelési tájékoztatókra
• Profilalkotás, big data
• Érdekmérlegelési teszt a gyakorlatban
• Hatásvizsgálat a gyakorlatban
• Milyen esetben és hogyan kell adatvédelmi hatásvizsgálatot készíteni?
• Incidenskezelés a gyakorlatban
• A Covid-19-cel összefüggő adatkezelés – igény szerinti mélységben
• Önök kérték – képzés tematikáját és tartalmát is alakíthatják a résztvevők.

 

A továbbképzésen lehetőség van a céges honlapok gyorselemzésére a résztvevők és az előadó segítségével. A jelentkezők előzetesen leadhatják kérdéseiket, témafelvetéseiket az előadónak, aki azokat beiktatja a napi programba. Küldjék el előzetesen kérdéseiket és a nap során minden résztvevő által felvetett probléma átbeszélésére sort kerítünk, megoldjuk!
(Minden előzetes kérdést az info@infoszfera.hu email címre várunk)

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

29.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 9-ig beérkezik hozzánk.

 

Online részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

24.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 9-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

 


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza a tantermi részvétel és az információs anyag költségét.

Az ár online részvétel esetén tartalmazza az online részvételt és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ >>

Széchenyi 2020