Áfabevallás és bizonylatok digitalizációja 2024-ben

Szakmai konferencia áfa és számlázási ügyintézők, szakértők és vezetők részére

Magyarországon a 2024-es év magával hozza az áfabevallás digitalizációját az eÁFA rendszer indulásával, valamint szép lassan útnak indul az eNyugta rendszer is. Az Európai Bizottság ViDA javaslatcsomagja további jelentős hatást fog gyakorolni az áfa digitalizációra.

A 2024-es év is biztosan tele lesz kihívásokkal, amelyekre érdemes előre felkészülni.

Az előadás során szakértőnk ismerteti azokat a lehetőségeket, amelyek az eÁFA rendszer nyújt, és felkészülési, átállási utakat mutat be. Az eNyugta rendszer kapcsán – bár még messzebb van az adózói oldalon az éles indulás -, azonban itt is érdemes magunk előtt látni mindazokat a lehetőségeket, amelyeket akár könyvelőként is adhat az új rendszer. Az előadás egy rövid kitekintést ad az Online Számla aktuális kérdéseire, valamint a ViDA javaslatcsomagban rejlő további lehetőségekre.

2024. január 23.
10:00 - 14:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• eÁFA rendszer bevezetése 2024-ben
• Jogszabályi és alapvető technikai háttér
• Bevallás kiajánlási folyamat bemutatása
• Könyvelő programokkal összekötött bevallási folyamat bemutatása
• Egyes megoldások előnyei és korlátai
• Adókódolás és áfaanalitika szerepe
• Az eÁFA rendszer használatára történő felkészülés gyakorlati megfontolásai
• Az eÁFA rendszer előnyeinek és vállalkozási és könyvelői hasznainak összefoglalása
eNyugta rendszer bevezetése 2024-ben
• Pénztárgépekre gyakorolt hatás
• Az új rendszer adta szolgáltatások
• Elektronikus bizonylatok megjelenése
• Vevői applikációkban rejlő lehetőségek
• Nyugta elektronikus csatolmányai
• Az eNyugta rendszer integrálása a könyveléshez
Online Számla rendszer aktualitásai
• Online Számla rendszer használata számlafeldolgozási folyamatban és egyéb ügyviteli folyamatokban
• Áfabevallási folyamat támogatása Online Számla rendszer használatával
• Jellemző adózói problémák feltárása és megfelelő megoldások kialakítása
• Online Számla rendszer kapcsolata az eÁFA és eNyugta rendszerekkel
ViDA javaslatcsomag
• A Bizottság eredeti javaslatcsomagja és annak megváltozása
• Elektronikus számla fogalmának megváltozása
• Európai számlaadat-szolgáltatási rendszer gyakorlati kérdései
• Központi rendszer, adatstruktúrák, felhasználási lehetőségek
• Bevezetés jelenleg ismert ütemezése és kérdőjelek
Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadónktól az előadást követően

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 22-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Az online részvétel technikai feltételei:

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020