Átállás az ügyfélkapuról az Ügyfélkapu +-ra, DÁP-ra

Gyakorlati Szakmai Délelőtt

2024. november 27.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

2025. január 16-tól megszűnik a hagyományos ügyfélkapus belépési mód és a helyét az Ügyfélkapu+ kétfaktoros azonosítással működő verziója veszi át, ami 2025 végén megszűnne és a helyét a DÁP alkalmazás venné át. Erre a kormányzati vélemények szerint azért van szükség, mert az Ügyfélkapu loginneveket és jelszavakat tömeges osztották meg az állampolgárok ügyintézőkkel és könyvelőkkel.

Az Ügyfélkapu+ csupán a QR kód megképzését és átadását igényli, így a kétfaktoros azonosítás ezen módja csak bonyolítaná az eljárást, magasabb biztonságot nem hozna.

A változásokat több százezer vállalkozás képtelen lesz kezelni. A meghatalmazások terén a perszonalizáció így elkerülhetetlen.

.

MILYEN HATÁSSAL VAN A KÖNYVELŐI MUNKÁRA, HOGYAN ÉS MIT LEHET AZ ÚJ SZOLGÁLTATÁSSAL INTÉZNI?
Ismerkedjen meg az új szolgáltatás működésével, hogy gördülékenyen menjen az átállás!

 

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

A rendezvény azonos tematikával ismét megrendezésre kerül
2024. november 28-án  Átállás az ügyfélkapuról az Ügyfélkapu +-ra, DÁP-ra

Főbb témakörök

• Legfontosabb jogszabályi változások 2025-től
• Ügyfélkapu+ szolgáltatás aktiválása
• A kétfaktoros azonosítás működése a gyakorlatban?
• Hogyan érinti a változás az ÁNYK csoportos beküldési funkcióját?
• Mit lehet Ügyfélkapu+ szolgáltatással intézni?
• Kötelező Ügyfélkapu+-ra váltani?
• A meghatalmazások megszervezhetőek?
• A változások egyéb hatása a könyvelői folyamatokra
• Minden, ami a DÁP-ról tudható
Szakmai konzultáció

 

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

8.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

11.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 26-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza az előadáson való online részvételt, és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020