Az elektronikus aláírás jogi és műszaki alapjai

Szakmai Konferencia + Online ÉLŐ közvetítés

Képzésünkön megismerkedhet az elektronikus aláírás műszaki alapjaival és felhasználási területeivel. Az előadásokat úgy építettük fel, hogy a résztvevők előzetes informatikai ismeretek nélkül is átfogó képet kapjanak az elektronikus aláírás technológia – más néven a Publikus Kulcsú Infrastruktúra (PKI – Public Key Infrastructure) – működéséről és a benne rejlő üzleti lehetőségekről.

 

 

Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről állami tanúsítványt állítunk ki!

2022. október 06.
9:00 - 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** / Online ÉLŐ előadás

Főbb témakörök

• Kriptográfiai alapok, az elektronikus aláírás műszaki alapjai
• Bizalmi szolgáltatás – tanúsítványok kiadása
Elektronikus aláírás készítése, ellenőrzése a gyakorlatban
• Írásbeliség a digitális térben, az elektronikus aláírás jogszabályi háttere
• Ügyfélazonosítás a digitális térben és az eSzemélyi használata
• Üzleti hatékonyság növelése elektronikus aláírás használatával
Konzultáció

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

25.415 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

Ebéd (személyes részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

28.400 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

24.140 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag, a kreditpontos e-learning tananyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

A kreditpontos igazolások kiadásának feltétele:

  • A rendezvényen való részvétel, amelyet a hallgató jelenléti ívek aláírásával 2 alkalommal (a rendezvény elején és végén) igazol.
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlapot kitöltése

Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában és a kreditpontos e-learning tananyagot.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A kreditpontos igazolások kiadásának feltétele:

  • A rendezvényen való minimum 95%-os részvétel. A hallgató rendszerbe való be- és kijelentkezését a rendszer naplózza!
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlapot kitöltése

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020