Cégeljárás Plusz

Online cégalapítás – Távazonosítás / ellenjegyzés – E-hitelesítés / ellenjegyzés - Jogi előadás gyakorlati megközelítésből

Az elektronikus cégeljárás lényege, hogy a cégbíróság az érintett cégeket elektronikus úton jegyzi be és tartja nyilván, valamint a jogi képviselők az interneten keresztül intézhetik a cégadatok változásaival kapcsolatos ügyeket.

Cégeljárás előadásunkon elektronikus cégeljárás általános gyakorlatán túlmenően szóba kerülnek még olyan aktuális kérdések, mint szerződésminták alkalmazása, cégeljárás e-akta hitelesítése, hiteles elektronikus másolat készítése.

2024. március 21.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:45-től)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Főbb témakörök

• EJogszabályi háttér
• Technikai feltételek
• A cégbejegyzés/változásbejegyzés, online cégalapítás folyamata
• Azonosítás / távazonosítás, JÜB, Tényleges tulajdonosi nyilvántartás
• Távelőttemezés, távellenjegyzés
• Videófelvétel hitelesítése, archiválása
• Ügyvédi nyilvántartás
• Az okiratok szkennelése, okirat átalakítás
• Formanyomtatványok, nyomtatványkitöltők
• Elektronikus hitelesítés, elektronikus ellenjegyzés
• Illeték, közzétételi díj megfizetése
• Elektronikus kérelem e-akta elkészítése, aláírása, beküldése
• Online cégalapítás mintafeladat
• Változásbejegyzés elektronikus hitelesítéssel mintafeladat
• Cégtörvényességi beadvány mintafeladat
• Cégeljárás portál, nagy méretű akták feltöltése
• Digitális tértivevény, tanúsítvány, végzés
• Céginformáció kérés (hiteles, nem hiteles)
• Egyszerűsített végelszámolás befejezés bejelentése (SZÜF)
Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

22.410 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

24.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Az online részvétel technikai feltételei:

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség, ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020