Online Számla és eÁFA változásai 2025-ben

Szakmai konferencia pénzügyi, gazdasági, áfa ügyintézők, szakértők és vezetők részére

2025. szeptember 11.
10:00 - 14:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Az év második felébe fordulva a számlaadat-szolgáltatásban adatminőségi szigorodásokat, az eÁFA rendszerben pedig új szolgáltatásokat találunk. A két rendszer összefüggéseit látva nem feltétlenül lehet csodálkozni ezeken a változásokon.

Az előadás első részében az Online Számla rendszerben a validációs változások háttere kerül bemutatásra, valamint a teendők az egyes hibaüzenetek esetén.

Az előadás második része az eÁFA rendszer bemutatásán túl gyakorlati útmutatót ad a webfelület, valamint az újonnan megjelenő XML le- és feltöltési funkció használatába. Az előadás számba veszi az eÁFA rendszerre való áttérésre legfontosabb lépéseit, felhívva a figyelmet a nehézségekre és esetleges buktatókra.

Az előadás végén konzultáció keretében tehetik fel kérdéseiket résztvevőink.

Főbb témakörök

• Online Számla rendszer változásai 2025-ben
Hibás adatszolgáltatás esetei
Teendők warning és error esetén
Error validációk bevezetésének okai
Új warning validációk
• eÁFA rendszer
Bevezetésének céljai
Áfabevallás kiajánlásának lehetőségei, korlátai
Webfelület gyakorlati használati lehetőségei
eÁFA M2M működése
Új funkció: eÁFA XML fel és letöltése 2025-től
Gyakorlati lépések az XML le- és feltöltés használatához
A60-as bizonylat megjelenése az eÁFA rendszerben
eÁFA rendszer előnyei
Gyakorlati lépések az áttérésre
• Könyvelői folyamatok digitalizációs kihívásai

Adatminőség okozta kihívások
Hatékony folyamatok kialakítását befolyásoló tényezők
Adóadminisztrációt befolyásoló tényezők
Digitalizációs jövőkép
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és az előadáson való részvétel költségét.

Az online részvétel technikai feltételei:

Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020