Zöldmezős beruházások, gyártókapacitás növelés, bérmunka nemzetközi és belföldi áfa kérdései

Szakmai konferencia pénzügyi és logisztikai szakemberek és vezetők részére

2023. április 12.
13:00-15:00
(Regisztráció: 12:30-12:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams
Ezt az előadást azon pénzügyi és logisztikai szakértők számára ajánljuk, akiknek a tevékenységük kapcsolódik a gyártási tevékenységhez, legyen az a termékek behozatala belföldre, vámoltatása, raktározása, bérgyártása, vagy kivitele az országból. Az előadás a gyártói szektort érintő legfontosabb kérdéseket részletezi. Ez a téma nem csak a gyártók számára lehet érdekes, hanem a gyártók beszállítóinak, kereskedőknek, export-import tevékenységgel foglalkozó szakembereknek is hasznos. Az előadás során szó esik az irányadó belföldi és EU-szintű szabályokról, NAV gyakorlatról, illetve legfontosabb témába vágó EU Bírósági ítéletekről.

Főbb témakörök

Gyártási modellek: licensz gyártás, bérmunka, szerződéses gyártás
Gyár létesítése, zöldmezős beruházások
Gyártósor, gyártó berendezés telepítése, fel- vagy összeszerelés tárgyát képező értékesítések
Külföldek által belföldön végzett berendezés telepítése: állandó telephely, áfa regisztráció, alvállalkozók ügyleteinek áfa kezelése, incoterms paritások
Raklapok áfa kezelése, számlázása, ekaer vonzata
• Közvetett és közvetlen vámjogi képviselet áfa szabályai
• Adómentes termékimport és az ún. 42. eljárás
Különleges vámeljárások (árutovábbítás, vámraktározás) kezelése az áfában
• Bérmunka áfa kezelése
Áruminta, gyártási minta
• Gyártó berendezés megrendelő (vevő) általi biztosítása
Termékimport és adólevonási jog
• Adólevonási jog engedményezése a közvetett vámjogi képviselőre nyilatkozattal és annak buktatói
• Áfa regisztráció, állandó telephely, fióktelep, leányvállalat kérdésköre
• Láncügylet és háromszögügylet
Termékexport, közösségen belüli értékesítés
Vevői készlethez kapcsolódó egyszerűsítés
• Visszáru és visszaértékesítés
Garanciális javítások áfa és számlázási kezelése
Számlázási kérdések: számlák, teljesítési időpont, gyújtó számla, előleg, részteljesítés, időszakos elszámolás, módosító számlák
Önszámlázás, meghatalmazotti számlázás
Árengedmények számlázása
• Témával kapcsolatos esetek, példák bemutatása
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 10-ig beérkezik hozzánk.

 

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020