2018/2019-es tanév rendje – Szakképzés – Vezetői dinamika – Közoktatási Szakmai Nap



A 2018/19-es tanév sok újdonságot tartogat az oktatási intézmények számára. Mint minden évben, változik a jogszabályi környezet, fejlődik a szakképzési rendszer, illetve egyre fontosabb a bővülő vezetői feladatok áttekintése is. Előadóink a nap során a jogszabályi feladatokon túl gyakorlati szempontból is körbejárják a kiemelt témákat, valamint lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésre is.

Előadások:

  • A köznevelési ágazat jogszabály-változásai és a 2019. évi pedagógusminősítés (dr. Madarász Hedvig)
  • Aktualitások az iskolai rendszerű szakképzésben (Katona Miklós)
  • Az intézményfenntartás új rendszerének tapasztalatai és tervei a következő tanévre (Katona Miklós)
  • A vezetői dinamika fejlesztési lehetőségei az iskolavezetésben (Petróczi Gábor)
2018. szeptember 20.
10:00 - 15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

10.00-11.30 – A köznevelési ágazat jogszabály-változásai és a 2019. évi pedagógusminősítés – Előadó: dr. Madarász Hedvig, főosztályvezető, Köznevelés-irányítási Főosztály, EMMI

11.30-12.00 – Aktualitások az iskolai rendszerű szakképzésben – Előadó: Katona Miklós, főosztályvezető, Nemzetgazdasági Minisztérium

12.00–13.00 – Ebédszünet

13.00-13.45 – Az intézményfenntartás új rendszerének tapasztalatai és tervei a következő tanévre – Előadó: Katona Miklós, főosztályvezető, Nemzetgazdasági Minisztérium

13.45-15.30 – A vezetői dinamika fejlesztési lehetőségei az iskolavezetésben – Előadó: Petróczi Gábor, iskolaigazgató, köznevelési szakértő, tanfelügyelő

Tematika:

  • Vezetői és pedagógusi stratégia a 2019. évi minősítési keretszámok kihirdetése után.
    – Mennyi idejük van a pedagógusoknak az első minősítési kötelezettségük teljesítéséig,
    – értékeljük a minősítési rendszer elmúlt öt évének működését.
  • Vezetői stratégia az önértékelési feladatok tervezéséhez és elvégzéséhez.
    – Meddig kell elkészülnünk minden pedagógus első intézményi önértékelésével,
    – hogyan érdemes felkészülnünk az intézményi tanfelügyeleti ellenőrzésre,
    – javalatok az intézményi önértékelési tervek működtetéséhez.
  • A KRÉTA iskolaadminisztrációs rendszer működtetői tapasztalatai.
  • Az iskolai törzskönyvek, bizonyítványok nyomtatási lehetőségei.
  • Konfliktuskezelési módszerek a napi iskolai gyakorlatban.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése  július 2-ig beérkezik hozzánk.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  augusztus 21-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu