Elektronikus ügyintézés a NAV felé, beküldési és lekérdezési lehetőségek

ONYA, M2M gépi interfész, ÜPO, ÜCC, ÁNYK, Tárhely, NAV Ügyfélportál, Lekérdezések, DÁP, NAV mobil



2025. november 17.
10:00 - 16:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Az elektronikus ügyintézés egyre inkább az életünk részévé válik, és fontos, hogy vállalkozóként, munkavállalóként és magánemberként is lépést tartsunk az ezzel kapcsolatos fejlesztésekkel.

Konferenciánkon előadóink bemutatják a NAV elektronikus felületeinek működését, a használatukban rejlő lehetőségeket, felhívják a figyelmet az aktuális változásokra, illetve betekintés nyújtanak a várható fejlesztésekbe is.

Fókuszba kerül a NAV elektronikus ügyintézési szolgáltatásai, űrlapbeküldés, adatlekérdezés, ügyintézés; az Általános Nyomtatványkitöltő Alkalmazás működése, működési korlátai, az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használata, új funkciója, a NAV gép-gép kapcsolaton alapuló új technológiája az M2M, a NAV Ügyfélportál funkciói, fejlesztései, a mobil applikáció.

Az előadás során a vállalkozói, munkáltatói, könyvelői, bérszámfejtői funkciók bemutatása is fókuszba kerül. Mindemellett lehetőséget nyújtunk arra, hogy a résztvevők feltegyék kérdéseiket és konzultáljanak előadóinkkal.

Főbb témakörök

  • Az elektronikus azonosítási szolgáltatások és használati lehetőségük gyors áttekintése;
  • Tárhely funkciók és szolgáltatások;
  • Elektronikus ügyintézési csatornák és lehetőségek a NAV irányába, támogató programok, adatbázisok, kalkulátorok és egyéb eszközök (CC-k);
  • Az ÁNYK használata, korlátai, kivezetése;
  • Az ONYA használata, csoportos fájlfeltöltési, ellenőrzési és beküldési lehetőség;
  • A NAV M2M gép-gép kapcsolatot biztosító adatcsatornája;
  • Az M2M kétirányúsága, adatlekérdezési lehetőség az október 6-án bevezetett 3.0-ás verzióban;
  • Az M2M regisztráció folyamata, a GitHub felület;
  • Az M2M továbbfejlesztésének irányai;
  • Az Ügyfélportál új funkciói és a működésének bemutatása, összefoglalása;
  • Az Ügyfélportál továbbfejlesztése;
  • Automatikus ügyintézés lehetőségek az Ügyfélportálon 2026-tól;
  • A NAV mobil szolgáltatásai;
  • AI fejlesztések és az ahhoz kapcsolód dilemmák;
  • Kérdések, konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + áfa

 

KEDVEZMÉNYEK

22.900 Ft/fő + áfa, ha egy cégtől többen jelentkeznek,

24.900 Ft/fő + áfa, ha jelentkezése november 14-ig beérkezik hozzánk.

 

 

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre.
Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)
A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020