Dinamikus Beszerzési Rendszer alkalmazása a közbeszerzésben

Közbeszerzési Képzés - Üzleti reggeli



A kötelező elektronikus közbeszerzési bevezetésével lehetővé vált olyan beszerzési módszerek alkalmazása, mint a Dinamikus Beszerzési Rendszer és az elektronikus katalógus. A szeminárium a szabályozási és informatikai háttér bemutatása mellett hazai jó gyakorlatot is bemutat. A szakértők válaszolnak a helyben vagy a szeminárium előtt felmerülő kérdésekre. Az EKR-ben jelenleg zajló DBR-ek vonatkozásában friss információk és javaslatok, praktikus megoldások is elhangzanak. Az interaktív beszélgetés és előadás célja, hogy minél többen alkalmazzák és használják ezt a lehetőséget, melyhez érdemes az elektronikus katalógus nyújtotta lehetőségeket is kihasználni.

2019. november 19.
9:00 - 12:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

Főbb témakörök

▪ Elektronikus katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer, Keretmegállapodásos eljárás és DBR összehasonlítása

▪ A DBR hazai jogszabályi hátterének ismertetése

▪ A DBR bonyolíthatósága az EKR-ben, előnyök, hátrányok

▪ Esettanulmányok a hazai gyakorlatból, a DBR gyakorlati alkalmazhatósága

▪ Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

15% kedvezménnyel 21.165 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

10% kedvezménnyel 22.410 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 28-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!


 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, sütemény költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Széchenyi 2020