ADÓKONFERENCIA 2017. – Felkészülés a 2017-es adóévre

ART, SZJA, ÁFA, TAO, TBJ

15. alkalommal kerül megrendezésre éves Adókonferenciánk, ahol a NAV szakértőinek tolmácsolásában, első kézből értesülhetnek a januártól esedékes változásokról!

Új cafeteria rendszer, áfa csökkentés, az adócsalás elleni keményebb – informatikailag megtámogatott – fellépés, google- és facebook-adó, jövedéki adóváltozás, még kedvezőbb KATA és KIVA – többek között ezeket hozta a 2017-es adócsomag!

Rendezvényünket figyelmébe ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék részletesen megismerni a 2017. évi adóváltozásokat!


√ Pénzügyi vezetőknek
, szakembereknek, akiket érdekelnek, és munkájuk során közvetlenül érintenek a törvényi változások, és akik első kézből, a NAV szakértőitől szeretnének információkat kapni a 2017. évi adócsomagról;
Könyvelőknek, főkönyvelőknek, akik az ismereteken kívül kreditpontokat szeretnének kapni;
Adószakértőknek, Adótanácsadóknak, akik tisztában szeretnének lenni a törvényi változásokkal és kreditpontokra van szükségük;
Könyvvizsgálóknak, akik szomjazzák az ismeretet, a tudást, és a kreditpontot;
√ Tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, akik szeretnének tisztában lenni a cégük működését befolyásoló adótörvény-változásokkal, szeretnének legálisan, az adótörvények betartásával a lehetős legoptimálisabb helyzetet kialakítani a cég működése tekintetében;
√ …és mindenki másnak, akik információkat szeretnének és akiknek fontos, hogy felkészülten várhassa a 2017-es adóévet.


KREDITPONTOK:

Mérlegképes könyvelők, könyvvizsgálók, adótanácsadók, adószakértők és okleveles adószakértők a részvételért  kreditpontokat kaphatnak.

A részvételért kapható kreditpontok:

Mérlegképes könyvelők: 8 kreditpont
Adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők: 10 kreditpont
Könyvvizsgálók: 4 kreditpont

 

2017. január 25.
9:00-16:30
(Regisztráció: 8:30-8:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

Szja:

  • Béren kívüli és egyes meghatározott juttatások 2017-ben
  • Adómentes juttatások
  • A kisvállalkozói kedvezmény
  • Katás bevétel értékhatárának emelkedése
  • Költségtérítések
  • A családi kedvezményt érintő változások

Áfa:

  • Ingatlannal kapcsolatos szabályok
  • Fordított adózás
  • Adómérték csökkenés
  • A számla adattartalmát érintő módosítás
  • Online pénztárgéppel történő nyugtaadásra kötelezettek körének kiterjesztése

Tao, KIVA:

  • A jogdíjkedvezmények-szigorítása
  • Új adóalap-kedvezmények
  • Az ingyenes juttatások kezelése
  • Kapcsolt vállalkozással szemben fennálló behajthatatlan követelésre vonatkozó csökkentő tétel alkalmazása

Art:

  • Adózók minősítése
  • Adószám törlése
  • Fokozott adóhatósági felügyelet
  • A korlátozott felelősség áttörése
  • EKAER
  • Ellenőrzés
  • Hatósági eljárás
  • Végrehajtás
  • Elévülés

Tbj.:

  • Biztosítottak körének pontosítása
  • Biztosítási kötelezettség alól mentesített személyek
  • Járulék-, szocho, eho mértékének változása
  • Vállalkozókat érintő változások

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

.

50% kedvezménnyel 12.450Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk, és jelentkezésük január 20-ig beérkezik hozzánk.

..
30% kedvezménnyel 17.430Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 23-ig beérkezik hozzánk.
 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Szakmai Megjelenési Lehetőség

Konferenciánkon szakmai megjelenési lehetőséget biztosítunk a rendezvény témájához kapcsolódóan.

Jöjjön el kiállítóként, jelenjen meg cégismertetőjével, ajánlatával, logojával!

 

A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni cégek képviselőivel, cégvezetőkkel, döntéshozókkal, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!

 

A Kiállítónak kedvezményes csomagunkban a következő lehetőségeket biztosítjuk:

√ Megjelenés az elő-, élő- és utókommunikációban logóval és/vagy névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet, követő e-mail)

√ A kiadványba ismertetők, szórólapok elhelyezése (esetleg előzetes egyeztetés szerint ajándékok osztása)

√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben

√ Saját stand, kiállítói asztal

– a konferencia előterében

– előadás előtt, a szünetekben, az egyedi konzultáció alatt és a távozáskor lehetőség az ügyfelekkel való személyes eszmecserére

√ 1 fő VIP részvételi lehetőség a konferenciára

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020