Számlázás digitalizációja 2022.

Elektronikus számlázás, számlakiállítás, számlaadat-szolgáltatás

2021. december 15.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 -9:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

A digitalizáció az adózásban 2022-ben még inkább teret nyer, melyet akár kihívásként, de akár lehetőségként is értékelhetünk. A számlázás terén egyre másra találkozunk ilyen digitális kihívásokkal (vagy lehetőségekkel), mint például a számlaadat-szolgáltatás, elektronikus számlázás, vagy a mobileszközök terjedése. Az előadás a számlákkal szemben elvárható alapvető követelményektől az elektronikus számlázáson túl a megfelelő számlázó program kiválasztásáig sok témát áttekint.

Főbb témakörök

• Számlakiállítás követelményei
Mikor kell számlát kiállítani?
Számlával szembeni általános követelmények
Számla legfontosabb adattartalma
Számla módosítása
Néhány speciális számlázási előírás
Számlázási módszerek
Számlaadat-szolgáltatási kötelezettség terjedelme, általános problémái
Mikor keletkezik számlaadat-szolgáltatási kötelezettség?
Mely esetekben lehet sikertelen az adatszolgáltatás?
Hogyan lehet javítani az adatszolgáltatást?
Számla és adatszolgáltatás közötti összefüggések
Jellemző adatszolgáltatási problémák
Számlázó program választása
Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni a számlázó program választásánál?
Számlázó program legfontosabb funkciói, követelményei
Számlázó program típusai
Elektronikus számlázás
Elektronikus számlázás legfontosabb kérdései
Elektronikus számlázás technikái, folyamata
Elektronikus számla kiállítása és befogadása
Online Számla rendszeren keresztüli elektronikus számlázás
• Számla befogadás technikai lehetőségei
Elektronikus számla befogadása
Online Számla rendszer használata a számla befogadási folyamatban
Adóhivatali szolgáltatások
Online Számlázó
Partner lekérdezés
Áfa analitika, adóbevallási folyamatok támogatása
API használatának előnyei
Szakmai konzultáció

 

Részvételi díj

21.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

16.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 14-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020