A Lurdy Ház emeletének félreeső folyosóján tágas előtér, kényelmes ülőhellyel és konferencia asztalokkal ellátott termek várják a rendezvényekre érkezőket.
CÍM: 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.
MEGKÖZELÍTHETŐ: Az épület a Könyves Kálmán krt. és a Mester utca találkozásánál fekszik, így könnyen megközelíthető autóval a fő közlekedési útvonalakon.
Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg.
Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg.
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
PARKOLÁS: Az autósokat tágas, nyitott parkoló és (parkolási díj ellenében) fedett garázs várja.
A külső parkolóban a rendezvény résztvevői díjmentesen parkolhatnak. (Kérjük, a regisztráció során adja le parkolókártyáját, hogy a díjmentes parkolást garantálni tudjuk!)
Kérjük, a könnyebb bejutás érdekében vegye figyelembe, hogy a parkolónak több bejárata van! Az esetleges sorban állás elkerülése végett vegye igénybe az oldalsó bejáratot is!
Az Értékesítők Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.
A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek!
A felső 20%-ba tartozik, aki a volumen 80%-át hozza? Vagy ide akar bekerülni, a legjobban fizetettek közé? Az Értékesítők Napján egy helyen és egy időben találkozhat a professzionális szemlélettel, a legújabb gyakorlati módszerekkel, és az inspirációval!
Tegye magát szabaddá, fejlessze képességeit! Biztos lehet benne, hogy ez a nap százszorosan megtérül!
07.30 – 08.30 – Regisztráció / Reggeli és kiállítás egyben
Sales szakami kiállítók óriási kedvezményekkel – ide megéri korán érkezni
08.30 – 09.00 – Megnyitó / Reggeli Büfé
09.00 – 09.50 – Válj a kapcsolatépítés mesterévé, – Tonk Emil
mert ez a növekedésed motorja…
Tonk Emil sok értékesítő jutaléka mögé tett már 1-2 nullát. Szerinte a legjobbak nem dolgoznak sokkal többet, csak pontosan tudják, hogy mit miért csinálnak. Erről fog beszélni a szakma legendája…
Főbb témakörök:
* Hogyan épül a bizalom?
* Milyen logika mentén döntenek a vevők?
* Eladunk vagy tanácsokat adunk a jó vásárlási döntéshez?
* Hogyan lesznek vevőink a kínálatunk „eladói”?
* Hogyan érjük el, hogy ajánlatunk számára „megéri”?
* Hogyan viszonyuljunk a versenytársakhoz? Hogyan legyünk a legjobb alternatíva?
* Amitől objektív az ajánlás – a referenciák igazi ereje.
* Az elégedettség ügyfél a legjobb marketing eszköz.
* Hogyan legyenek „ nagykövetek” az ügyfeleim?
09.50 – 10.20 – szünet
10.20 – 11.10 – Az értékesítés meghatározó trendje, – Palánkai Gábor
avagy az érzelmi döntések működési mechanizmusának ismerete
Gábor megmutatja, hogy felfelé mindig van hely!
Főbb témakörök:
* 2016-ban mi működik az értékesítésben, és mi nem.
* Csodafegyver, amit sokan ismernek, de nem használják.
* A rég elfeledett hármas szabály, ami felpörgeti az értékesítésed.
* Út a nagyszámú sikeres tárgyaláshoz.
11.10 – 11.15 – Nyeremény sorsolás
Közel 4 millió értékű ajándéközön kerül kisorsolásra ezen a napon. Szakmai könyvek, céges arculat, konzultációs órák az előadókkal, és jegyek különböző szakmai rendezvényekre…
Eddigi felajánlások a 2.0-ra:
§ A PNGN marketing ügynökség felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 400.000,-Ft értékű arculat és weboldal fejlesztést
§ Az Ügyvezető Akadémia által Palánkai Gábor felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 250.000,-Ft értékű egynapos cégátvizsgálást.
§ Tonk Emil felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 60.000,-Ft értékű egy órás személyes konzultációt.
§ Az Üzleti Pódium által Tonk Emil felajánlásában kisorsolásra kerül 3 db CD – hanganyag az Üzleti Pódium előadássorozatából -, valamint 1 fő részére ingyenes részvétel az Üzleti Pódium egy szemináriumán
§ SCHIFFER Consulting felajánlásában kisorsolunk 1 db Schiffer Miklós: Schiffer-stílus/Nő és 1 db Schiffer Miklós: Schiffer-stílus/Férfi című könyvet, 9.950,-Ft/db értékben
§ A Személyiségkalauz által Nyíri Zoli felajánlásában 1- 1 db Értékesítés mesterei és Személyiségkalauz üzleti szemmel című könyv
§ A Cégmenedzselés Magazin felajánlásában 3 db A Cégmenedzselés kézikönyve című könyv 14.700,-Ft/db értékben, valamint 1 fő részére 2016-os Cégmenedzselés Magazin előfizetés 34.020,-Ft értében.
§ A DMSOne Zrt. felajánlásában sorsolásra kerül 1 fő részére egy e-book olvasó 25.000,-Ft értékben
§ A Share Card felajánlásában 1 szerencsés nyertes tulajdonosa lehet egy 60.000 kreditet tartalmazó 76.200,-Ft értékű képzési kártyának.
§ Az Infoszféra Kft. felajánlásában 3 fő részére ingyenes részvételt az Értékesítők Napja 3.0-ra
§ A Vitéz Kürtös felajánlásában kisorsolunk 1-1 fő részére 1 Házicsoki csomagot, 1 db Otthoni ízek receptkönyvet és 1 db „házhoz szállítós” kupont
§ Az OTP Pénzügyi Pont Kft. felajánlásában kisorsolunk 5 fő részére 5.000,-Ft-os KIKA vásárlási utalványt, összesen 25.000,-Ft értékben!
11.15 – 12.05 – Nézz a kifogások mögé, – Dr. Piczkó Katalin
avagy az ellenvetés kezelés művészete.
Katalin segít eredményesen megbírkózni az ellenvetésekkel…
Főbb témakörök:
* Az objektív és a szubjektív kifogások közötti különbség.
* A vevő kifogás kommunikációjának két szintje.
* A füldugó, amitől nem hallják meg az érveidet.
* A módszer, ami megmutatja a vevőid valódi ellenvetéseit.
* A szavak, amelyekre megszelidülnek a kifogások.
* Hogyan fordítsd át az ellenvetéseket érvekké?
12.05 – 12.10 – Nyeremény sorsolás
12.10 – 13.10 – Ebéd szünet
13.10 – 14.00 – Mi van a csőben? – Jagodics Tamás
…avagy honnan tudod meg, hogy mennyit fogsz keresni a következő hónapokban?
Tamás bebizonyítja, hogy az értékesítés egy egyszerű műfaj. Csak néhány fontos számot kell figyelned, ami megmutatja, hogy mikor érjük el a célunkat.
Főbb témakörök:
* A statisztika ereje
* Az értékesítési tölcsér hatása a pénztárcádra.
* Kulcsadatok, amelyek előrevetítik a jövődet.
* Mivel tudod befolyásolni az eredményeidet?
* Akcióterv, amivel 3 hónapon belül megduplázhatod a jövedelmedet.
14.00 – 14.05 – Nyeremény sorsolás
14.05 – 14.55 – Attitűd, ami mindent visz, – Sebők Attila
avagy mit látnak és éreznek meg a vevőid…
Attila rámutat, hogy a hozzáállásunk javítása hogyan vezet arra, hogy újabb és újabb kapuk nyíljanak meg előttünk! Arról is beszél majd, hogy milyen viselkedéssel alapozhatjuk meg a bizalom kiépülését!
Főbb témakörök:
* A szándék fontosabb, mint a technika
* Örök érvényű szabályok az emberekkel való bánásmódban
* A közös értékek feltérképezése, avagy az együttműködő ügyfélkapcsolatok titka
* A bizalom varázsa és eredménye
14.55 – 15.15 – Szünet
15.15 – 15.20 – Nyeremény sorsolás
15.20 – 16.40 – A stílusod szavak nélkül is megmutatja, – Dr. Schiffer Miklós
hogy ki vagy
Miklóstól megtanulhatjuk, hogy mi a stílus! Ha megtaláljuk, és folyamatosan fejlesztjük, csiszoljuk saját stílusunkat, az hamarosan a védjegyünkké válik. Egyszeri és megismételhetetlen mások szemében…
Főbb témakörök:
* Megjelenés, mint az egyik legfőbb kommunikációs eszköz
* Öltözködési rendszer értékesítőknek – változó világ, változó elvárások
* A magatartás kultúrája, az üzleti életben elvárt helyes viselkedés – írott és íratlan szabályok
* A stílus maga az ember
16.40 – 16.50 – nyeremény sorsolás
16.50 – 17.00 – Zárszó – Tonk Emil
A szünetekben számos kiállító, óriási kedvezmények és izgalmas meglepetések várják a résztvevőket!
Szakmai partnereink
Megjelenés
Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.
A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni értékesítési vezetőkkel, értékesítőkkel, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.
Tervezett létszám: 550-600 fő
Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!
Megjelenési, kiállítói lehetőségek:
√ Megjelenés az elő-kommunikációban logóval, névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet)
√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben
√ A kiállítói üdvözlő csomagban ismertetők/ajándékok elhelyezése
√ Saját stand, 2db kiállítói asztal
√ Hogyan legyél hatékony kiállító?! című szemináriumon való részvétel
További információért keresse Rott Andreát a +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.
40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől 2-5 fő jelentkezik.
30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 31-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A cookie-kat az Ön böngészője tárolja, és olyan funkciókat hajt végre, mint például a webhelyünkre való visszatérés felismerése és a csapatunk megkönnyítése, hogy megértse a weboldal mely részeit találja a legérdekesebb és leghasznosabbnak.
Feltétlenül szükséges sütik
A szigorúan szükséges cookie-t mindig engedélyezni kell, hogy menthessük a cookie-beállítások preferenciáit.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Marketing sütik
Ez a webhely a Google Analytics segítségével anonim információkat gyűjt, például a webhely látogatói számát és a legnépszerűbb oldalakat.
A süti engedélyezésével javíthatjuk weboldalunkat.
További sütik:
Google Analytics
Google Tag manager
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.