ADÓKONFERENCIA – Felkészülés a 2017-es adóévre

ART, SZJA, ÁFA, TAO, TBJ

14. alkalommal kerül megrendezésre éves Adókonferenciánk, ahol a NAV szakértőinek tolmácsolásában, első kézből értesülhetnek a januártól esedékes változásokról!

Új cafeteria rendszer, áfa csökkentés, az adócsalás elleni keményebb – informatikailag megtámogatott – fellépés, google- és facebook-adó, jövedéki adóváltozás, még kedvezőbb KATA és KIVA – többek között ezeket hozza a 2017-es adócsomag!

Rendezvényünket figyelmébe ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék már idén részletesen megismerni a jövő évi adóváltozásokat!


√ Pénzügyi vezetőknek
, szakembereknek, akiket érdekelnek, és munkájuk során közvetlenül érintenek a törvényi változások, és akik első kézből, a NAV szakértőitől szeretnének információkat kapni a 2017. évi adócsomagról;
Könyvelőknek, főkönyvelőknek, akik az ismereteken kívül kreditpontokat szeretnének kapni;
Adószakértőknek, Adótanácsadóknak, akik tisztában szeretnének lenni a törvényi változásokkal és kreditpontokra van szükségük;
Könyvvizsgálóknak, akik szomjazzák az ismeretet, a tudást, és a kreditpontot;
√ Tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, akik szeretnének tisztában lenni a cégük működését befolyásoló adótörvény-változásokkal, szeretnének legálisan, az adótörvények betartásával a lehetős legoptimálisabb helyzetet kialakítani a cég működése tekintetében;
√ …és mindenki másnak, akik információkat szeretnének és akiknek fontos, hogy felkészülten várhassa a 2017-es adóévet.

 


KREDITPONTOK:

Mérlegképes könyvelők, könyvvizsgálók, adótanácsadók, adószakértők és okleveles adószakértők a részvételért a tavalyihoz hasonlóan kreditpontokat kaphatnak majd. A kreditpontok igénylése folyamatban van.

A részvételért kapható kreditpontok várhatóan a következő képen alakulnak:

Mérlegképes könyvelők: 8 kreditpont
Adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők: 6 kreditpont
Könyvvizsgálók: 2 kreditpont

2016-ra már megvannak a kreditpontjai? Igényelje 2017-re vonatkozó, hasonló kreditpont értékű e-learning tanfolyam csomagunkat a személyes részvétel mellé!  Az online jelentkezés leadásakor írja a megjegyzés rovatba: 2017-es kreditpontok! (A 2017-es kreditpontokért az online képzés teljesítése 2017. januártól lehetséges!)

2016. november 21.
9:00 - 16:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Hungaria City Center****

Főbb témakörök

* Adózás rendje

* Általános forgalmi adó

* Személyi jövedelemadó

* KIVA

* KATA

* TAO

* TB járulék fedezeti rendszere

* Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

.

50% kedvezménnyel 12.450Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk.

.
30% kedvezménnyel 17.430Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése november 17-ig beérkezik hozzánk.
 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Szakmai Megjelenési Lehetőség

Konferenciánkon szakmai megjelenési lehetőséget biztosítunk a rendezvény témájához kapcsolódóan.

Jöjjön el kiállítóként, jelenjen meg cégismertetőjével, ajánlatával, logojával!

 

A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni cégek képviselőivel, cégvezetőkkel, döntéshozókkal, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!

 

A Kiállítónak kedvezményes csomagunkban a következő lehetőségeket biztosítjuk:

√ Megjelenés az elő-, élő- és utókommunikációban logóval és/vagy névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet, követő e-mail)

√ A kiadványba ismertetők, szórólapok elhelyezése (esetleg előzetes egyeztetés szerint ajándékok osztása)

√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben

√ Saját stand, kiállítói asztal

– a konferencia előterében

– előadás előtt, a szünetekben, az egyedi konzultáció alatt és a távozáskor lehetőség az ügyfelekkel való személyes eszmecserére

√ 1 fő VIP részvételi lehetőség a konferenciára

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink