Változnak a bizalmi vagyonkezelés és a vagyonkezelő alapítvány szabályai

Porondon a legfrissebb vagyontervezési adóváltozások

2025. szeptember 10.
9:00 - 12:15
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Változnak a bizalmi vagyonkezelésre és vagyonkezelő alapítványokra vonatkozó előírások. Nemcsak adózási szempontból történnek változtatások, hanem a működési szabályokhoz is hozzányúltak!

A két évvel ezelőtti nagy jogszabályváltozás után a nyári adócsomagban ismét átalakították a bizalmi vagyonkezelésre és vagyonkezelő alapítványokra irányadó szabályokat.

Az év elején kiadott 2025/2 adózási kérdés már előrevetítette, hogy változások jöhetnek, amit tovább tetézett, hogy a NAV ellenőrzési terve ezekre a struktúrákra is összpontosít az idei évben. Ezen belül az osztalékkövetelés bizalmi vagyonkezelésbe adása várhatóan kiemelt figyelmet kap majd, ráadásul a mostani adóváltozások indokolásában kiemelték azt is, hogy sokan tévesen értelmezték ezt a fajta vagyonrendelést adómentes ügyletnek.

A vagyonkezelő alapítványok esetében pedig jelentős változás, hogy ezentúl nem végezhetnek bizalmi vagyonkezelési tevékenységet, ami miatt ugyancsak átalakítják az adózási szabályokat.

A képzés első részében a kapcsolódó adózási szabályok alapjait mutatjuk be, hogy a második felében ismertetett idei módosításokat azok is átlássák, akik most ismerkednek ezekkel a szabályokkal.

Főbb témakörök

  • A vagyontervezés általános adózási szabályai közérthetően
  • A kezelt vagyon könyvelése
  • A NAV ellenőrzési terve
  • Osztalékkövetelés vagyonrendelése
  • Teendők adóellenőrzés előtt és alatt
  • A nyári adócsomag rendelkezései
  • Vagyonkezelő alapítványok bizalmi vagyonkezelése
  • A tartós vagyonkezelés adózási előírásai
  • Hogyan kerüljük el az adózási buktatókat?
  • Mi várhat még a jövőben a bizalmi vagyonkezelésre és vagyonkezelő alapítványokra
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + áfa

KEDVEZMÉNYEK

20.900 Ft/fő + áfa, ha egy cégtől többen jelentkeznek,
25.900 Ft/fő + áfa, ha jelentkezése szeptember 8-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza az online előadáson való részvétel díját és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

Széchenyi 2020