8:00 – 9:00 REGISZTRÁCIÓ
A regisztráció ideje alatt reggeli finomságokkal, kávéval és teával hangolódunk a konferenciára.
9:00 – 9:05 RÁHANGOLÓDÁS
Arisztotelész 2400 évvel ezelőtt leírta azokat az alapokat, melyekkel ma is jó előadól lehetünk. A ma trénerei nem sokban térnek el az ókori görögök módszereit. Volt ebben fejlődés azóta? Várható valami új a technológia robbanás korszakában? A mai konferencia erre a kérdésre is keresi majd a válaszokat.
9:15 – 09:45 Dr. Márky Ádám | A JELENLÉT SZEREPE BESZÉD ELŐTT ÉS KÖZBEN
Ha nem vagy jelen, akkor sem Te sem a közönséged nem fogja élvezni az előadást. Mik azok az evolúciós mechanizmusok, amik meggátolnak minket, hogy jelen legyünk amikor beszélünk?Hogyan lehetünk jobb előadók azáltal, ha megértjük, hogyan működik az agyunk? Miért érdemes és hogyan tudunk meditációval készülni az előadásinkra. Ha ezeket megértjük szintet léphetünk.
9:45 – 10:15 (R)EVOLUTION? – TECHNOLÓGIAI TRENDEK
Milyen technikai megoldások segítok az előadók felkészülését és az előadásokat? Ebben a félórában négy megoldás képviselője mutatkozik be röviden. Az eszközöket a szünetekben ki is lehet majd próbálni!
Virtual Reality (VR) | virtuális valóság szemüvegek | Budaházy Szabolcs ; Slideparrot | powerpointértékelő és fejlesztő alkalmazás | Szücs László; QLP | agyhullám elemző megoldások | Gabriel Norman; Getmyo | izommozgás-érzékelő prezenter | Dr. Németh Zoltán|
10:15 – 10:30 KÁVÉSZÜNET
10:30 – 11:30 WORKSHOP SZEKCIÓ I.
Kiválaszthatod, hogy az alábbi, párhuzamosan zajló workshopjaink közül melyiken veszel részt:
11:30 – 12:30 EBÉD
12:30 – 13:00 Hajdu Péter | HUMOR A PREZENTÁCIÓBAN
A humor nagyszerű eszköz a közönséggel való kapcsolatépítésre, és hiszi, hogy a legtöbb történetben benne rejlik a humor lehetősége. A humort tehát nem belecsempészni kell a történetbe, hanem megtalálni benne.
13:00 – 13:30 Barkó Judit | LÁMPALÁZ OFF! ANTIIZGULIN
Statisztikák szerint a lámpaláz benne van az emberiség három legerősebb félelmében, ráadásul gyakran be sem merjük vallani, hogy szenvedünk Tőle. Judit 2004 óta tart AntiIZGULIN tréningeket, ahol egyénre szabottan tanítja meg a nyilvános szerepléstől félő jelentkezőket a lámpaláz mesgzüntetésére, a hatásos önérvényesítésre. Előadásában ebben a széles eszköztárba ad betekintést nekünk.
13:30 – 14:00 Laczó Eszter| A VÁLLALATI PREZENTÁCIÓ, MINT MÁRKAÉPÍTŐ ESZKÖZ
A céges prezentációk elsődleges céljának általában az információ átadást vagy a döntéselőkészítést tekintik. Ennek megfelelően az elvárás, hogy legyen a prezi „tartalmas”. De egy prezentáció ereje ennél jóval nagyobb. Eszter előadása azt fogja megmutatni, hogy miért és hogyan érdemes a prezentációt márkaépítésre is használni, legyen szó énmárkáról vagy vállalati márkáról.
14:00 – 14:30 Lippner Tamás | AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PREZENTÁCIÓ TITKAI
Az értékesítési prezentációnak konkrét célja van: a közönség meggyőzése. Azokat az elveket, amelyeket profi értékesítők használnak, mi magunk is alkalmazhatunk a mindennapokban, amikor nem csak szórakoztatni és informálni szeretnénk, hanem a közönség fejében és szívében valódi változást létrehozni.
14:30 – 15:00 KÁVÉSZÜNET
15:00 – 16:00 WORKSHOP SZEKCIÓ II.
Kiválaszthatod, hogy az alábbi, párhuzamosan zajló workshopjaink közül melyiken veszel részt:
16:00 – 16:30 Nemes Orsolya| EGY DIA EVOLÚCIÓJA
A PowerPoint nem rossz, csak jól kell tudni használni és iganis van élet a telezsúfolt diákon túl. Sőt, ott kezdődik igazán. Tévedés, hogy kreatívnak és grafikusnak kell lenni ahhoz, hogy szép prezentációkat tudj készíteni. Még ha azt is vallod magadról, hogy a design távolabb sem állhatna tőled, gyönyörű, letisztult prezentációkat fogsz tudni készíteni, miután megismered ezeket a trükköket – és még élvezni is fogod a szerkesztési folyamatot. Ez pedig nem csalás, nem ámítás, csupán lebontjuk, hogy mitől szép egy dia és hogyan épül fel.
16:30 – 17:00 PREZI.COM ELŐADÓ | AUGMENTED REALITY TECHNOLÓGIA A PREZENTÁCIÓBAN
17:00 – 17:30 Bolya Imre| TÉNYLEG LEHET BÁRKIBŐL KARIZMATIKUS ELŐADÓ?
Hogy lehetséges az, hogy valaki kiáll a színpadra és leköti több száz vagy akár több ezer ember figyelmét órákon keresztül? A válasz a karizmában rejlik. A világ legjobb előadői olyan képességeket sajátítottak el, amelyek segítségével ilyen hatást érnek el.